Najnowsze BMW M5 o oznaczeniu F10 różni się od "zwykłej" Serii 5 bardziej agresywną stylizacją, czyli zmodyfikowanym przednim i tylnym zderzakiem, lotką zamontowaną na tylnej klapie i dwudziestocalowymi felgami. Auto jest napędzane podwójnie doładowanym V8 o mocy 555 KM, silnik tej jest znany z modeli X5 M i X6 M. Nowe BMW M5 rozpędza się do 250 km/h, a sprint od 0 do 100 km/h trwa 4,4 sekundy.
Zaprezentowane w galerii Mercedesy łączy ciekawa historia, otóż w 1971 roku kierowca wyścigowy Hans Heyer startował Mercedesem 300 SEL 6,8 AMG na torze Spa-Francorchamps i wygrał w swojej klasie. Niebawem, czyli 40 lat po tym wydarzeniu, syn Hansa, Kenneth Heyer wystartuje na tym samym torze w aucie tej samej marki. Będzie to Mercedes SLS AMG GT3. Auto będzie miało nawet ten sam numer startowy "35".
Opel GT to jeden z najciekawszych modeli w historii firmy. Pierwszy GT zadebiutował w 1968 r. Druga odsłona modelu GT została pokazana światu w 2006 r., a oficjalna produkcja rozpoczęła się rok później.
Najnowszego GT napędza benzynowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2 l, rozwijający moc 260 KM. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 s, a napęd przekazywany jest na tylną oś.
Malkontenci po pierwszych jazdach prezentowanym na zdjęciach modelem narzekali na niską jakość wykończenia, praktycznie brak schowków oraz zaskakującą nawet jak na rasowego roadstera ciasnotę wnętrza. Nie zmienia to faktu, że Opel GT to jeden z najtańszych fun carów na rynku. A prowadzenie tego samochodu to prawdziwa frajda!
Pamiętacie to eleganckie coupe Skody? Po zaprezentowaniu koncepcyjnego modelu Tudor motoryzacyjny światek wstrzymał oddech. Jaka szkoda, że to w pełni gotowe do jazdy auto nie trafiło do produkcji seryjnej...
Prototyp ten został całkowicie przygotowany przez specjalistów zatrudnionych w Centrum Badawczo-Rozwojowym Škoda Auto "Cesana" w Mlada Boleslav i zaprezentowany na salonie samochodowym w Genewie w 2002 r. Škoda Tudor to czteroosobowe coupe łączące w sobie elegancję i sportowy sznyt. Studium powstało na bazie największego w gamie modelu Superb. Wnętrze zaprojektowano przy wykorzystaniu najlepszych materiałów znanych już z Superba. Tudor powstał na identycznej płycie podłogowej jak Superb. Zmodyfikowany został natomiast układ zawieszenia, który w tym przypadku otrzymał charakterystykę bardziej sportową. Podobnie, jednostka napędowa V6 2.8 30V/142 kW, która była w 2002 r. najmocniejszą, jaką oferowała Škoda. Škoda Tudor Studio jest modelem spełniającym wszelkie wymogi auta dopuszczonego do normalnej eksploatacji.
Lamborghini Aventador LP700-4 to następca sławnego Lamborghini Murcielago. Najnowszy produkt marki wygląda jeszcze bardziej agresywnie, jest mocniejszy i bardziej zaawansowany technologicznie niż jego poprzednik. Od 0 do 100 km/h auto przyspiesza w 2,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 350 km/h. Osiągi te zapewnia silnik V12 o pojemności 6,5 litra, który generuje moc 691 KM.
Chevrolet Camaro, legendarny amerykański samochód sportowy, pojawi się jesienią w Polsce. Widoczny na zdjęciach kabriolet będzie oferowany za cenę od 224 900 zł. W Polsce model ten oferowany będzie w najwyższej wersji wyposażenia, z silnikiem V8 o pojemności 6.2 l, który zapewnia nowemu Camaro moc odpowiadającą jego wyglądowi. Auto z manualną skrzynią biegów ma 432 KM, w wersji wyposażonej w sześciostopniową automatyczną skrzynię biegów silnik generuje 405 KM.
Fiat Oltre w niczym nie przypomina żadnej konstrukcji oferowanej dotąd przez koncern Fiata. Koncepcyjny model zaprezentowany w 2005 roku, stylistycznie nawiązuje do amerykańskiego Hummera, chociaż skojarzenia przywodzą na myśl pojazd księżycowy. Trzybryłowa karoseria, wysoko zawieszone nadwozie i napęd na cztery koła sugerują, że Fiat Oltre to pojazd do ciężkich zadań. Auta koncepcyjne rządzą się jednak swoimi prawami i tak w aucie znajdziemy ogromne, 26 calowe felgi w komplecie z niskoprofilowymi oponami - 315/40. 5 metrowy Oltre, na zwykłym zestawie stalowych kół z terenowym bieżnikiem, potrafi brodzić do wysokości 85 cm, a po zamontowaniu specjalnego zestawu aż do 1,5 m. "Księżycowy" prototyp nie doczekał się seryjnej produkcji, jest jednak ciekawą wariacją włoskiego koncernu, na temat tego jak może wyglądać auto terenowe.
Na przestrzeni ostatnich 100 lat Chevrolet opracował kilka ważnych modeli uznawanych za przełomowe w historii motoryzacji. Od typowo użytkowych, ale często stylowych pick-upów, poprzez model Corvette, aż po samochody takie jak BelAir, które wyznaczały nowe standardy w swoich czasach, Chevrolet stał się ważnym graczem na rynku motoryzacji.