REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

McLaren MP4-12C GT3

Torowa wersja McLarena MP4-12C została przygotowana przez zespół CRS Racing i kilka firm pracujących dla Formuły 1; np. Akebono, Mobil 1, Ricardo, Michelin i McLaren Electronics Systems. Fot. mclarenautomotive.com
Torowa wersja McLarena MP4-12C została przygotowana przez zespół CRS Racing i kilka firm pracujących dla Formuły 1; np. Akebono, Mobil 1, Ricardo, Michelin i McLaren Electronics Systems. Fot. mclarenautomotive.com

REKLAMA

REKLAMA

McLaren MP4-12C GT3 został zbudowany na bazie standardowego 12C. Auto jest w trakcie testów i być może już w 2012 roku będzie można go zobaczyć w wyścigowej serii FIA GT3. Producent nie podał osiągów auta, wiadomo, że 12C GT3 jest napędzany podwójnie doładowanym silnikiem V8 o pojemności 3,8 litra.
1 McLaren MP4-12C GT3 jest nieco słabszy niż jego drogowy odpowiednik, który ma moc 600 KM. Fot. mclarenautomotive.com
2 Hamulce McLarena MP4-12C GT3 zostały przygotowane przez Akebono. Firma ta od wielu lat współpracuje z zespołem McLarena w Formule 1. Fot. mclarenautomotive.com
3 W McLarenie MP4-12C GT3 siedmiobiegową skrzynię Seamless Shift zastąpiono sześciostopniowym, sekwencyjnym automatem Ricardo, który jest lżejszy od seryjnej skrzyni o 80 kg. Fot. mclarenautomotive.com
4 McLaren MP4-12C GT3 ma zamontowany specjalny zestaw aerodynamiczny, który składa się z elementów wykonanych z włókien węglowych. Pakiet obejmuje: tylną lotkę, dyfuzor, panele na drzwi i przedni zderzak. Fot. mclarenautomotive.com
5 Do 2012 roku McLaren chce zbudować 20 egzemplarzy modelu MP4-12C GT3 Fot. mclarenautomotive.com
6 McLarena MP4-12C GT3 będzie można zobaczyć w wyścigach Formuły GT3 m.in. na torach Silverstone i Magny Cours. Fot. mclarenautomotive.com
7 McLaren MP4-12C GT3 jest następcą modelu F1, którego produkcję zakończono w 1997 roku. Fot. mclarenautomotive.com
8 McLaren MP4-12C GT3 został zbudowany w oparciu o doświadczenia producenta zdobyte m.in. w Formule 1. Fot. mclarenautomotive.com
9 McLaren MP4-12C GT3 będzie ścigał się z autami takimi jak Porsche i Ferrari. Fot. mclarenautomotive.com
10 McLaren MP4-12C GT3 jeżdzi na oponach Michelin, które zostaly stworzone specjalnie dla tego auta. Fot. mclarenautomotive.com
11 McLaren MP4-12C GT3 jest obecnie w fazie testów. Fot. mclarenautomotive.com
12 McLaren MP4-12C GT3 to wyścigowa odmiana modelu 12C. Fot. mclarenautomotive.com
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA