REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak kontrolować wydatki na paliwo w firmie? Shell ma pomysł

Jak kontrolować wydatki na paliwo w firmie? Shell ma pomysł
Jak kontrolować wydatki na paliwo w firmie? Shell ma pomysł
Konrad Żelazowski
dziennik.pl

REKLAMA

REKLAMA

Jak kontrolować wydatki na paliwo w firmie? Shell stworzył właśnie rozwiązanie dla małych przedsiębiorstw. To nazywa się Shell Fleet App.

Obsługa małych flot zajmuje... masę czasu

Federacja Małych Przedsiębiorstw przeprowadziła badanie, w którym sprawdziła zadania wykonywane przez właściciela małej firmy. I okazuje się, że spędza on aż 33 godziny w każdym miesiącu (czyli prawie jedną czwartą etatu) na zajmowanie się sprawami wewnętrznymi przedsiębiorstwa. 67 proc. z pytanych było zdania, że w ten sposób jest odciąganych od spraw biznesowych. I w tym właśnie punkcie na scenie pojawia się Shell Fleet App. Czym jest ta aplikacja?

REKLAMA

Shell Fleet App, czyli program flotowy w komórce

Shell Fleet App to rozwiązanie dla małych firm, czyli takich które zarządzają flotą nie więcej niż 10 pojazdów. Za jej sprawą można zautomatyzować procesy rozliczeniowe związane z zakupem paliwa czy rozliczaniem pracowników z paliwa. A dodatkowo istnieje możliwość skonsolidowania transakcji. W końcu Shell Fleet App oparta jest o zasadę „jedź teraz, zapłać później”. Przedsiębiorca lub samozatrudniony dostaje limit kredytowy, dający możliwość odroczenia płatności w czasie.

Jak kontrolować wydatki na paliwo w firmie? Poprzez aplikację!

Tym razem wychodzimy z innowacyjna ofertą dla małych i średnich firm, aby ułatwić ich właścicielom kontrolowanie wydatków na paliwo. Nasz pomocny zarządca mieści się w telefonie. Dzięki przetestowaniu tego rozwiązania na innych rynkach europejskich, mamy pewność, że aplikacja jest bezpieczna i funkcjonalna. Kierowcy mają też do dyspozycji duży zasięg prawie 450 stacji własnych Shell oraz ponad 500 obiektów partnerskich w Polsce. – mówi Łukasz Klamka, Head of Fleet Solutions w Shell Polska.

Shell Fleet App. Jakie są możliwości aplikacji?

Co poza kwestiami rozliczeniowymi daje aplikacja Shell Fleet App? Posiada np. lokalizator stacji. Ten kieruje kierowcę do najbliższego punktu, który bierze udział w programie. Poza tym program umożliwia pobranie cyfrowych paragonów VAT – przez to kierowca nie musi zbierać papierowych potwierdzeń. Umożliwia również dostęp do płatności mobilnych SmartPay. Kierujący tankuje paliwo i płaci za nie bez wysiadania z samochodu wprost spod dystrybutora. I to nie tylko w Polsce, ale też Niemczech, Czechach, Francji czy Wielkiej Brytanii.

Shell Fleet App jest obsługiwany na urządzeniach z Androidem i iOS.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA