REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes-Benz Actros z fabryki wyjeżdża na oponach Hankook

Hankook Tire dostarcza oryginalne wyposażenie do nowego modelu Mercedes-Benz Actros.
Hankook Tire dostarcza oryginalne wyposażenie do nowego modelu Mercedes-Benz Actros.
Hankook

REKLAMA

REKLAMA

Hankook rozbudowuje współpracę z Daimler AG. Po udanej współpracy w zakresie dostarczania ogumienia do modelu Atego, koreański producent został dostawcą opon do modelu Mercedes-Benz Actros.

Dostarczając opony fabryczne do najczęściej sprzedawanego modelu samochodu ciężarowego w Europie – jakim jest Mercedes-Benz Actros – firma Hankook rozpoczyna dywersyfikację swojej marki na rynku, na którym panuje silna konkurencja. Tym samym Hankook rozbudowuje współpracę z firmą Daimler AG w zakresie oryginalnego wyposażenia. Przedsiębiorstwo dostarcza opony fabryczne do modelu Mercedes­-Benz Atego już od roku 2014. W najbliższej przyszłości Hankook planuje rozszerzenie obecności w segmencie ciężkich pojazdów użytkowych przez zwiększenie wolumenu wyposażenia w kolejnych rozmiarach opon. Do nowego pojazdu Actros, producent opon będzie dostarczał cztery modele: przeznaczone do transportu dalekobieżnego opony Hankook e-cube AL10 (All Position Long Haul) na oś przednią oraz e­cube DL10 (Drive Axle Long Haul) na oś napędową, a także opony miejskie i terenowe AM06 i DM03.

REKLAMA

Zobacz też: Mercedes-Benz Klasy C z oponami Hankook

REKLAMA

Innowacyjny wzór profilu w modelu Hankook e-cube AL10 zapobiega nierównomiernemu zużyciu i zapewnia doskonałą wytrzymałość i żywotność dzięki równomiernej powierzchni styku z podłożem. Przy projektowaniu AL10 położono nacisk na optymalizację właściwości użytkowych, zapewniając lepszą dynamikę na zakrętach i stabilność. Opony będą dostępne w rozmiarach 295/80 R22,5 i 385/55 R22,5. Model Hankook e-cube DL10 zapobiega nierównomiernemu zużyciu przy zachowaniu doskonałych parametrów jazdy. Wysoka przyczepność i lepsza trakcja również przyczyniają się do zwiększenia żywotności opon. Ten model będzie dostarczany w rozmiarach 295/80 R22,5 i 315/70 R22,5.

Dzięki ekologicznym właściwościom (m.in. długiej żywotności, niewielkiemu oporowi toczenia), opony te szczególnie dobrze nadają się do zastosowania w nowym modelu Actros, który został zaprojektowany zgodnie z europejską normą dotyczącą redukcji zanieczyszczenia substancjami szkodliwymi przez pojazdy ciężarowe – Euro VI.

Zobacz też: Mercedes-Benz W124: niezwykła historia samochodu

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Opony terenowe i miejskie Hankook AM06Hankook DM03 są dostępne dla modelu Actros w rozmiarach 315/80 R22,5. Oba modele odznaczają się wyjątkowo wysoką wytrzymałością, długą żywotnością i zwiększonym poziomem trakcji, dzięki czemu idealnie nadają się do zastosowania nawet na najtrudniejszym podłożu. Opony AM06 i DM03 oferują nie tylko najwyższą wytrzymałość, lecz także odporność na uszkodzenia krawędzi bocznej. Zapewnia to wzmocniony bark opony w połączeniu z wyjątkowo trwałymi karkasami, które skutecznie chronią krawędź boczną.

„Umowy na wyposażenie oryginalne z producentem klasy premium, takim jak Mercedes-Benz, utwierdzają nas w strategii inwestowania w wysoką jakość i najnowocześniejsze technologie opon”, mówi Seung Hwa Suh, prezes zarządu firmy Hankook Tire: „W nadchodzących latach firma Hankook Tire będzie w dalszym ciągu rozszerzać obecność w segmencie opon do pojazdów ciężarowych klasy premium, polegając na swym potencjale rozwoju oraz jakości produktów”.

Nawiązując do pierwszych umów na dostawy dla Daimler Truck North America (DTNA) zawartych w Stanach Zjednoczonych w 2012 roku, w roku 2014 firma Hankook Tire rozszerzyła partnerstwo z Mercedes-Benz Trucks na rynek europejski.

Źródło: Materiały prasowe Hankook

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA