REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Shell V-Power Nitro+ Show: zabrakło prędkości

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Shell V-Power Nitro+ Show był okazją do zobaczenia kultowych samochodów Ferrari, w tym modelu 458 Italia.
Shell V-Power Nitro+ Show był okazją do zobaczenia kultowych samochodów Ferrari, w tym modelu 458 Italia.
moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

W sobotę 18 maja 2013 roku w ramach imprezy Shell V-Power Nitro+ Show Warszawa ugościła kierowcę Formuły 1 Felipe Massę wraz z ekipą Scuderia- Ferrari. Była to szansa do zaprezentowania przed polską publicznością bolidu Formuły 1 oraz cywilnych wersji samochodów z logiem czarnego konia na maskach.

Zapowiedzi odnoszące się do imprezy były szumne i zrobiły wrażenie na wielu pasjonatach motoryzacji, którzy tłumnie przybyli na Plac Bankowy z myślą o podziwianiu jednych z najlepszych sportowych samochodów na świecie.

REKLAMA

Organizatorzy Shell V-Power Nitro+ Show zaplanowali bowiem m.in. pokazy aut z kultowych filmów i seriali XX wieku  takich jak „Powrót do Przyszłości” czy „Nieustraszony”  oraz przejazd najnowszych modeli z koncernu Ferrari.

Shell V-Power Nitro+ Show: Problemy już na wejściu

Szybko się jednak okazało, że impreza miała po części charakter zamknięty i niektórych osób nie wpuszczono bowiem mieli… nieprzepisowe butelki z wodą. Nie ratował ich ani fakt, że byli m.in. cukrzykami, przez co musieli posiadać ze sobą duży zapas wody, ani to, że butelka z napojem posiadała fabryczne zamknięcie. Chcąc czy nie, musieli zadowolić się miejscami za dwumetrowymi kratami rozłożony kilka metrów od toru wzdłuż parku Saskiego.

Zobacz też: Niemieccy offroaderzy pokochali Isuzu D-Max

Shell V-Power Nitro+ Show: dźwięk Ferrari zagłuszony

Gdy impreza wystartowała szybko okazało się, że moc, dynamika i prędkość jakie zapewniało reklamowe co kilkanaście minut nowe paliwo Shella, nie zostało najwyraźniej wlane do pojazdów biorących udział w paradzie. Przejazdy samochodów były mało widowiskowe, a ich prędkość nawet nie zbliżyła się do bariery 100 km/h. Nawet wyjazd na uliczny tor sportowych maszyn Ferrari nie wzbudził zachwytu wśród publiczności. Fatalne zachowanie prowadzących uniemożliwiło podziwianie fantastycznych dźwięków wydobywających z układów wydechowych takich aut jak Ferrari 360, 430, 458 czy F12berlinetty. Ich komentarze zakłóciły cały pokaz i na dodatek były pozbawione wartości merytorycznych. Zamiast przedstawić każdy model Ferrari wjeżdżający na tor, za pomocą własnych ust nieporadnie próbowali zademonstrować jak brzmią włoskie superauta…Całe szczęście, że pokaz motocyklowych Stunterów był ciekawy, bo widoczność była już wyraźnie zniesmaczona przebiegiem imprezy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Shell V-Power Nitro+ Show: Wspaniały Massa ratuje imprezę

Shell V-Power Nitro+ Show o mały włos zakończyłby się totalną porażką, gdyby nie fantastyczny Felipe Massa i Scuderia-Ferrari. Brazylijczyk, mimo bardzo niskiej przyczepności toru, robił co mógł, aby wzbudzić zachwyt wśród publiczności. I trzeba przyznać, że udało mu się to zrobić. Potężny ryk silnika V8, nieprawdopodobne przyspieszenie oraz ślizgające się na zakrętach tylne opony bolidu Ferrari F60 zapewne na długo zapadną w pamięć entuzjastom zgromadzonym wokół toru na Marszałkowskiej. Szkoda tylko, że po tym, gdy Felipe zniknął z toru, zaczęli także błyskawicznie znikać widzowie, mimo że harmonogram imprezy nie został jeszcze zrealizowany.

Zobacz też: Mitsumaniaki pomagają dzieciom w hospicjach

Szkoda, że zamysł firmy Shell co do całej imprezy nie został wzbogacony o profesjonalnych kierowców wyścigowych i lepszych komentatorów, jak ma to miejsce na pokazach konkurencyjnego producenta paliw. Potencjał tej imprezy jest ogromny, a zainteresowanie tego typu wydarzeniami jeszcze większe. Liczymy na to, że organizatorzy wyciągną konstruktywne wnioski i za rok uraczą Warszawiaków niezapomnianą dawką wrażeń.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Karta parkingowa w 2025 roku [FAQ]

Kto może otrzymać kartę parkingową w 2025 roku? Co daje taka karta osobie z niepełnosprawnością? Oto kilka odpowiedzi na często zadawane pytania!

Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

REKLAMA

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA