Skoda: najczęściej wybierana marka wśród klientów indywidualnych
REKLAMA
REKLAMA
Rok 2014 upłynął dla ŠKODY na dominacji na polskim rynku. Czeska marka zdystansowała konkurentów, z wynikiem 43 268 zarejestrowanych samochodów: to aż 13,3% spośród wszystkich nowych rejestracji w Polsce w tym czasie i ponad 18% więcej od wyniku osiągniętego w roku 2013.
REKLAMA
ŠKODA już kolejny rok jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku na wszystkich frontach: zarówno na rynku flotowym, jak i wśród Klientów indywidualnych.
Oprócz doskonałego rezultatu na rynku flotowym, ŠKODA zachowuje niezmiennie bardzo silną pozycję wśród Klientów indywidualnych. Mają oni duży udział w sukcesie ŠKODY w Polsce – do Klientów indywidualnych trafiał w 2014 roku blisko co trzeci nowy samochód tej marki.
\
Zobacz też: Test Skoda Yeti Outdoor 2.0 TDI L&K: nowe oblicze
Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Klienci indywidualni zarejestrowali w Polsce w zeszłym roku 13 166 samochodów z Czech, już kolejny rok osiągając w tym zestawieniu pierwsze miejsce.
REKLAMA
ŠKODA pozostaje marką najchętniej wybieraną przez Polaków już kolejny rok. Swoją szczególną pozycję na polskim rynku i wyjątkową popularność zarówno wśród Klientów flotowych, jak i indywidualnych, zawdzięcza doskonałej relacji ceny do wysokiej jakości i wyjątkowo korzystnym warunkom finansowania.
ŠKODA przeprowadza obecnie największą w historii marki kampanię modelową, w ramach której wprowadzane są zupełnie nowe lub gruntownie odświeżane modele we wszystkich segmentach. Doskonały wynik ŠKODY jest zbudowany przez wyrównaną, wysoką formę rynkową wszystkich modeli marki. W większości segmentów, na którym obecna jest czeska marka, jej modele okupują czołowe miejsca zarówno wśród Klientów flotowych, jak i indywidualnych.
Źródło: materiały prasowe Skoda
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.