Południowo-wschodnia Azja przyciąga Mitsubishi - nowe centrum testowe
REKLAMA
REKLAMA
Centrum testowe Mitsubishi w Tajlandii
Koncern Mitsubishi Motors Corporation (MMC) planuje zainwestować poprzez swoje przedstawicielstwo Mitsubishi Motors Thailand Co. (MMTh) ponad 500 milionów bahtów (ponad 11 milionów euro) w budowę pierwszej bazy testowej poza granicami Japonii. Poligon ten ma usprawnić proces rozwoju produktów przeznaczonych na rynki Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej.
REKLAMA
600 mln ludzi to atrakcyjny rynek
REKLAMA
Dla firmy MMC jest to region o pierwszorzędnym znaczeniu strategicznym, ponieważ na obszarze Azji Południowo-Wschodniej zamieszkałej przez 600 mln ludzi (Brunei, Kambodża, Indonezja, Laos, Malezja, Birma, Filipiny, Singapur, Tajlandia oraz Wietnam) koncern notuje bardzo dobre wyniki sprzedaży (wolumen sprzedaży w roku podatkowym 2013 to 250 tys. sztuk).
Dlatego inwestycje w działalność rozwojowo-badawczą w tym regionie to kolejny, oczywisty krok po uruchomieniu tam produkcji (5 fabryk). Nakłady inwestycyjne w infrastrukturę R&D mają na celu:
- dalszą poprawę jakości pojazdów MMC produkowanych w Tajlandii poprzez szybką reakcję na potrzeby rozmaitych rynków Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej
- wsparcie techniczne dla przyszłej działalności związanej z opracowywaniem nowych modeli przez firmę MMTh wobec lokalnych dostawców w Tajlandii
- badanie trendów marketingowych, stylistycznych oraz technologicznych na rozległym rynku Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej, obejmujące wyznaczanie wzorców, analizy oraz testy.
Nowe centrum rozwojowo-badawcze, które zlokalizowano zaledwie 25 km od zakładów produkcyjnych MMTh Laemchabung Industrial Estate w Nhongkham Amphur, Chonburi (wschodnia Tajlandia), ma zatrudniać ponad 100 tajlandzkich i japońskich pracowników. Budowa siedziby centrum ma się zakończyć w pierwszym kwartale 2015 roku.
Źródło: materiały prasowe Mitsubishi
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA