Mercedes-Benz na 12 miejscu w rankingu „Best Global Brands 2011”
REKLAMA
REKLAMA
Mercedes jest uznawany za najbardziej wartościową spośród wszystkich marek europejskich. Prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux, która opracowała ranking szacowała wartość marki na 27,46 mld dolarów. Jest to 9% wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz od 2009 roku nieustannie wzrasta.
REKLAMA
Zobacz też: Jak wypadli producenci motoryzacyjni w rankingu marek Best Global Brands 2011?
Przede wszystkim na sukces marki składają się zadowolenie klientów (to było jedno z głównych kryteriów przy ocenie). Okazuje się, że Mercedes-Benz szybko i efektywne reaguje na potrzeby rynku, oferując nowatorskie rozwiązania w dziedzinie zrównoważonego transportu.
Zobacz też: FLEET MARKET 2011 już 29 listopada
„Best Global Brands” to coroczny ranking 100 najbardziej wartościowych marek świata organizowany przez firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux,. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność w oczach konsumentów.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.