REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Talent na miarę 5000zł

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

W sobotę (10.10.2011 r.) na torze Motodrom odbyły się finały Centrum Druku Karting Talent. 16-tka zawodników walczyła o 5000zł wsparcia od organizatora zawodów, najlepszym z nich okazał się Arek Stecków.

Mimo niesprzyjającej pogody, w ostatnią sobotę 16-tu zawodników walczyło o miano największego, kartingowego talentu w Krakowie. Organizator, czyli firma Centrum Druku postawiła sobie za cel odnalezienie młodego kierowcy, który charakteryzuje się szybkością i precyzją konieczną do pokonania konkurencji. „Właśnie szybkość i precyzja działania to dla nas, jako firmy jedne z najważniejszych cech w biznesie” - podkreśla Adam Stachura właściciel Centrum Druku.

REKLAMA

REKLAMA

Zobacz też: FLEET MARKET 2011 już 29 listopada

Dzięki publiczności i ekscytującej walce, temperatura na torze Motodrom podniosła się już podczas ćwierćfinałów, z których tylko połowa zawodników przeszła dalej. Kolejne potyczki były jeszcze bardziej zacięte. Emocje sięgnęły zenitu podczas finałów, kiedy to Arek Stecków, 16-latek z Gliwic o zaledwie 0,23 sekundy wyprzedził swoich rywali. To właśnie jemu przypadła główna nagroda w wysokości 5000zł, która - jak zapewniał - pozwoli mu nadal rozwijać swoją pasję. Drugie miejsce zajął Bartek Pachel (22 lata), a trzecie Konrad Wacławik (17 lat). Wyścigi komentował słynny komentator Formuły 1 - Maciek Steinhof.

W międzyczasie rozgrywek finałowych odbyły się wyścigi o puchar publiczności. Po trzech przejazdach, wśród 12-tu chętnych, najlepszym okazał się Mateusz Barstch, który zdobył nagrodę główną, czyli konsolę PSP.

REKLAMA

Zobacz też: Rajd Teraz Kobiety - jazda po zdrowie! Jesienna edycja!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W eliminacjach wzięło udział prawie 50 osób w wieku od 13 do 22 lat. Zdaniem Centrum Druku, warto pomagać młodym rozwijać swój talent, dlatego firma będzie bacznie się przyglądać tegorocznemu zwycięzcy i już przygotowuje się do kolejnej edycji Centrum Druku Karting Talent.

Wywiad ze zwycięzcą oraz więcej informacji można znaleźć tutaj.

W sobotę (10.10.2011 r.) na torze Motodrom odbyły się finały Centrum Druku Karting Talent. Fot. Krzysztof Tałajko
Organizator, czyli firma Centrum Druku postawiła sobie za cel odnalezienie młodego kierowcy, który charakteryzuje się szybkością i precyzją konieczną do pokonania konkurencji. Fot. Krzysztof Tałajko
Kazdy w wieku od 13 do 22 lat mógł uczestniczyć w wyścigu. Fot. Krzysztof Tałajko
Organizatorzy przygotowali szereg atrakcji dla publiczności. Fot. Krzysztof Tałajko
Na wszystkich czekają m.in. wyścigi z udziałem publiczności, pokazy samochodów wyścigowych (Citroen C2-R2 MAX, Seat Leon Racing Car, Mitsubishi Lancer EVO X oraz Volkswagen Sirocco), konkursy z nagrodami oraz wiele innych. Fot. Krzysztof Tałajko
W planie imprezy przewidziany jest czas na mini konferencję prasową z udziałem powyższych kierowców. Fot. Krzysztof Tałajko
Dodatkowo na finale będzie gościć Mateusz Lisowski, zawodowy kierowca wyścigowy i aktualny mistrz ADAC Volkswagen Scirocco R-Cup 2011 oraz Karol Basz, jeden z najzdolniejszych polskich kierowców kartingowych na świecie. Fot. Krzysztof Tałajko
Drugie miejsce zajął Bartek Pachel (22 lata), a trzecie Konrad Wacławik (17 lat). Fot. Krzysztof Tałajko
Organizator, czyli firma Centrum Druku postawiła sobie za cel odnalezienie młodego kierowcy, który charakteryzuje się szybkością i precyzją konieczną do pokonania konkurencji. Fot. Krzysztof Tałajko
W eliminacjach wzięło udział prawie 50 osób w wieku od 13 do 22 lat. Fot. Krzysztof Tałajko
„Właśnie szybkość i precyzja działania to dla nas, jako firmy jedne z najważniejszych cech w biznesie” - podkreśla Adam Stachura właściciel Centrum Druku. Fot. Krzysztof Tałajko
Dzięki publiczności i ekscytującej walce, temperatura na torze Motodrom podniosła się już podczas ćwierćfinałów, z których tylko połowa zawodników przeszła dalej. Fot. Krzysztof Tałajko
Wyścigi komentował słynny komentator Formuły 1 - Maciek Steinhof. Fot. Krzysztof Tałajko
W międzyczasie rozgrywek finałowych odbyły się wyścigi o puchar publiczności. Fot. Krzysztof Tałajko
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Przyszłość elektromobilności w Polsce – chińskie marki, auta poflotowe i konieczność dopłat do używanych elektryków

Polska elektromobilność rozwija się w tle dominacji rynku wtórnego. Choć obecność aut elektrycznych z drugiej ręki jest dziś w naszym kraju marginalna, sytuacja może się zmienić dzięki napływowi pojazdów z Europy Zachodniej i rosnącej obecności marek chińskich – nowoczesne systemy zasilania, konkurencyjne ceny i warunki gwarancji zwiększają ich atrakcyjność. Niezbędne jest też rozszerzenie programu dopłat do aut elektrycznych na pojazdy używane, co mogłoby przyspieszyć transformację rynku i zwiększyć dostępność elektryków dla szerszej grupy nabywców.

Amortyzacja samochodu a podatki – jak przedsiębiorca może skorzystać?

Zakup samochodu firmowego to nie tylko kwestia wygody i prestiżu, ale przede wszystkim decyzja finansowa, która ma bezpośredni wpływ na podatki. Amortyzacja pojazdu pozwala przedsiębiorcy na stopniowe rozliczanie kosztów związanych z jego nabyciem. Warto wiedzieć, jakie zasady obowiązują przy samochodach osobowych i dostawczych, ponieważ różnice mogą być znaczące.

KGP: 98 115 interwencji, 398 wypadków drogowych, 26 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 98 115 interwencji. Byli wzywani do 398 wypadków drogowych.

Jazda rowerem po chodniku – czy jest dopuszczalna i w jakich sytuacjach?

Jazda rowerem staje się coraz bardziej popularna. Dostępne na rynku nowoczesne modele dodatkowo zachęcają do korzystania z tego środka transportu. Warto zatem znać kilka ważnych zasad ruchu drogowego dotyczącego rowerzystów.

REKLAMA

Dłuższe kontrole drogowe do 56 dni wstecz - większe ryzyko wykrycia naruszenia przepisów przez kierowcę i przewoźnika

Wydłużone kontrole drogowe z 28 do 56 dni wstecz zwiększają prawdopodobieństwo wykrycia naruszeń przepisów przez kierowcę i przewoźnika. Inspekcja może teraz dokładniej badać rekompensaty za skrócone odpoczynki. Problemem jest też brak pamięci na kartach kierowców.

Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

REKLAMA

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

REKLAMA