REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Fiat Doblo dla biznesu

Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat

REKLAMA

REKLAMA

Nowy Fiat Doblo to w gruncie zmodernizowany model, a nie zupełnie nowa konstrukcja. Jak szeroki jest zakres zmian względem poprzednika?

Nowy Fiat Doblo: nadwozie

Nowe Doblo wyróżniają przednie i tylne lampy zespolone, które mają skutecznie oświetlać drogę, a ich nieco wyższe usytuowanie pozwala na ochronę przed uszkodzeniem przy drobnych stłuczkach. Patrząc z boku, łatwo zauważyć charakterystyczną linię nowego Doblò, która biegnie wzdłuż całego boku. W lusterkach bocznych umieszczono kierunkowskazy. Na tylnej klapie bagażnika w oczy rzuca się emblemat z logo w kolorze karoserii, rozświetlający całą tę linię. Klienci nowego Doblò mogą wybierać spośród jedenastu kolorów nadwozia, w tym nowego koloru Szary Colosseo (Colosseo Grey).

REKLAMA

Nowy Fiat Doblo: wnętrze

REKLAMA

Nowy Fiat Doblo to auto stworzone do transportu. Z tego powodu potrafi zaimponować swoim przedziałem bagażowym. Charakteryzuje się on największymi wymiarami w swej kategorii: w wersji z krótkim rozstawem osi, dostępnych jest 790 litrów (mierzonych do półki za tylnym siedzeniem) i pojemnością 1050 litrów w wersji z długim rozstawem osi. Po złożeniu tylnych siedzeń pojemność ta wzrasta do odpowiednio 3200 oraz 4000 litrów: to rekordowe wartości w tym segmencie. A to jeszcze nie wszystko: nowy Doblò zawdzięcza swą olbrzymią elastyczność możliwości umieszczenia na różnych poziomach półki za tylnym siedzeniem o rekordowej ładowności 70 kg.

Wyposażenie wzbogacono licznymi praktycznymi schowkami, takimi jak - przykładowo - przednia szuflada, w której mieści się 10" tablet lub szalenie użyteczna „pokrywa", czyli wygodny otwierany schowek obok przedniej szyby.

Poprawiono także wyciszenie kabiny, wykorzystując przy jej tworzeniu nowy dźwiękoszczelny materiał, dzięki czemu wskaźnik artykulacji uległ średnio poprawie o 5 procent (mierzony w wersjach z silnikiem Diesla).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowy Fiat Doblo: silniki

REKLAMA

W momencie wprowadzenia na rynek dostępne będą dwie jednostki benzynowe; 1.4 o mocy 95 KM oraz 1.4 T-JET o mocy 120 KM i trzy silniki turbodiesel; 1.6 MultiJet o mocy 90 KM, także ze zautomatyzowaną skrzynią biegów Dualogic, 1.6 MultiJet o mocy 105 KM oraz 2.0 MultiJet o mocy 135 KM. Opcjonalny pakiet Pack Eco oferowany dla silnika 1.6 Multijet o mocy 105 KM zmniejsza dodatkowo aż do 15% zużycie paliwa i emisję spalin, dzięki czemu nowe Doblò staje się szczególnie konkurencyjne na rynkach takich, jak Francja, Szwajcaria, Austria, gdzie ustawodawstwo wspiera ekologiczne rozwiązania.

Gamę uzupełnia silnik 1.4 T-JET Natural Power o podwójnym systemie zasilania (benzyna/metan) o mocy 120 KM, który posiada te same osiągi, co wersja benzynowa, a jednocześnie oferuje korzyści finansowe i środowiskowe zasilania metanem. Należy pamiętać, że Fiat Doblò był jednym z pionierów w zakresie silników z podwójnym systemem zasilania oraz, że silniki te są coraz częściej wybierane przez klientów: w 2014 roku Doblò Natural Power osiągnął 35% udział w łącznej sprzedaży modelu we Włoszech.

Źródło: materiały prasowe Fiat

Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Fiat Doblo facelifting 2015
Fiat
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA