REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Naważniejsze fakty o nowym VW Passacie Alltrack!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen zaprezentował Passata Alltrack II. Nowy model ma lepszy napęd na cztery koła, ponad 200-konne silniki i duży prześwit do jazdy w trudniejszym terenie. Co jeszcze zmieniono w nowym Alltracku?

VW Passat Alltrack II

Nowy Passat Alltrack ma być jeszcze lepszą alternatywą dla modnych w ostatnich latach SUV-ów. Choć zmiany w wyglądzie są poważne, bo Alltrack II bazuje na zupełnie nowym Passacie B8, to największe różnice dotyczą przede wszystkim techniki jakiej w nim zastosowano. Przede wszystkim, w porównaniu do poprzednika, każdy Passat Alltrack II będzie posiadał napęd na cztery koła 4motion. Starszy model był natomiast dostępny także w wersji z wyłącznie przednim napędem (co nie co przeczyło założeniom, że auto ma jeździć w trudniejszym terenie). Paleta silników w dużym stopniu pokrywa z tą z poprzednika, choć pojawiły się w niej nowe jednostki, w tym przede wszystkim najmocniejszy w historii 2.0 TDI o mocy 240 KM (wyposażony w dwie turbosprężarki i wtryskiwacze paliwa o ciśnieniu aż 2400 barów). Wśród jednostek benzynowych najmocniejszy będzie motor 2.0 TSI o mocy 220 KM.

REKLAMA

REKLAMA

Zobacz też: Test Volkswagen Passat Alltrack: lepszy niż SUV?

W porównaniu do klasycznego VW Passata, Alltrack będzie miał prześwit zwiększony o 27,5 mm dzięki czemu łatwiej powinien radzić sobie z przejazdem po nierównych trasach, nie narażając newralgicznych elementów podwozia auta na uszkodzenia.

REKLAMA

W nowym Passacie Alltrack napęd na cztery koła 4motion realizowany będzie przez nowe sprzęgło Haldex 5. W poprzedniku była to czwarta generacja wielopłytkowego sprzęgła.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Oto najważniejsze fakty o nowym VW Passacie Alltrack:

  1. Seryjny stały napęd na cztery koła 4MOTION.
  2. Terenowy wygląd dzięki zastosowaniu nowych zderzaków, osłon podwozia, progów i osłon nadkoli.
  3. Krótkie zwisy nadwozia oraz zwiększony prześwit o 27,5 mm podnoszą sprawność w terenie.
  4. Tryb „Offroad” dzięki licznym systemom asystującym wspiera kierowcę podczas jazdy terenowej.
  5. Passat Alltrack łączy właściwości terenowe z najwyższym komfortem jazdy.
  6. Nowa paleta silników o mocy od 110 kW/150 KM do 176 kW/240 KM.
  7. Passat Alltrack, dzięki możliwości pociągnięcia przyczepy o masie do 2200 kg, okazuje się pojazdem transportowym.
  8. Innowacyjny system Trailer Assist ułatwia manewrowanie autem z przyczepą.
  9. System personalizacji umożliwia „zapamiętanie” przez auto indywidualnych ustawień preferowanych przez kierowcę.
  10. Wprowadzenie do sprzedaży w Europie nastąpi pod koniec września.

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KGP: 109 280 interwencji, 389 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 109 280 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

3 tys. zł kary za letnie opony zimą. Kiedy zmieniamy opony na zimę? Jakie opony zimowe wybrać [Poradnik]

Za letnie opony można otrzymać mandat w wysokości do 3 tys. zł. Kiedy zmieniamy opony? Czy można założyć opony zimowe już w połowie października? Jak wybrać porządne opony na zimę? Oto poradnik i testy opon.

KGP: 109 958 interwencji, 398 wypadków drogowych, 25 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 109 958 interwencji. Byli wzywani do 398 wypadków drogowych.

Duże zmiany w naszEauto – co dalej z programem dofinasowania pojazdów elektrycznych?

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie ogłosił jeszcze wyników konsultacji społecznych, które miały miejsce w I połowie września, w zakresie zmian w programie dopłat do zakupu i finansowania pojazdów elektrycznych funkcjonującego pod nazwą "NaszEauto". Znane są już kierunki zmian i szykuje się w tym zakresie mała rewolucja

REKLAMA

Czy seniorzy stracą prawa jazdy? Unia Europejska zdecydowała - nie ma odwrotu

Co pewien czas w debacie publicznej wraca temat uprawnień do kierowania pojazdami posiadanym przez seniorów. Dyskutuje się, czy ze względu na wiek starsi kierowcy nie powinni podlegać obowiązkowym, częstszym badaniom lekarskim, oraz czy lekarze swoim orzeczeniem mogliby „zabierać” prawa jazdy mniej sprawnym seniorom. Temat ten był ostatnio przedmiotem dyskusji na poziomie Unii Europejskiej i zapadły decyzje co do kierunków zmian.

Kontrole na granicach do kwietnia 2026 r. Przedłużenie aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie

Kontrole na granicach z Niemcami i Litwą zostały przedłużone do kwietnia 2026 r. Wydłużenie kontroli aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie. Przedsiębiorcy szczególnie boją się okresu ostatnich dwóch miesięcy roku.

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

REKLAMA

KGP: 103 919 interwencji, 364 wypadki drogowe, 16 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 103 919 interwencji. Byli wzywani do 364 wypadków drogowych.

To oni są najniebezpieczniejsi na drogach. Polacy nie mają wątpliwości

Młodzi kierowcy, rowerzyści, a może właściciele konkretnych marek aut? Najnowsze badanie pokazuje, kogo Polacy wskazują jako największe zagrożenie na drogach. Wyniki nie pozostawiają złudzeń i mogą być zaskoczeniem dla wielu uczestników ruchu. Na cenzurowanym znaleźli się nie tylko ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę za kółkiem. Zaskakuje też miejsce jednej z najpopularniejszych marek samochodów w Polsce.

REKLAMA