REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pierwszy w Polsce salon Lamborghini

Pierwszy w Polsce salon Lamborghini już od 3 lipca 2014 r. otwarty jest dla klientów. Jego wnętrza zdobią dwa wyjątkowe modele włoskich supersportowych samochodów luksusowych – Lamborghini Huracán LP 610-4 oraz Lamborghini Aventador LP 700-4.
Pierwszy w Polsce salon Lamborghini już od 3 lipca 2014 r. otwarty jest dla klientów. Jego wnętrza zdobią dwa wyjątkowe modele włoskich supersportowych samochodów luksusowych – Lamborghini Huracán LP 610-4 oraz Lamborghini Aventador LP 700-4.
Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.

REKLAMA

REKLAMA

3-go lipca został otwarty pierwszy w Polsce salon legendarnej marki Lamborgini. W Warszawie, przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 klienci mogą zamawiać wszystkie modele z aktualnej oferty producenta. Serwis został zlokalizowany przy ul. Połczyńskiej 118a.

Salon Lamborghini w Warszawie

3 lipca 2014 r. został otwarty pierwszy salon Lamborghini w Polsce. W ekspozycji znajdują się dwa modele – Lamborghini Huracán LP 610-4 oraz Lamborghini Aventador LP 700-4. Cena modelu Lamborghini Huracán LP 610-4 w wersji podstawowej to około 1,1 mln zł, z kolei cena modelu Lamborghini Aventador LP 700-4 rozpoczyna się od 1,8 mln zł. Na finalny koszt każdego z pojazdów wpływa personalizacja. Oprócz dostępnych na miejscu samochodów, w ofercie salonu znajduje się pełna gama aut producenta, a także ekskluzywna linia odzieżowa Collezione Automobili Lamborghini. Właścicielem salonu Lamborghini Warszawa, a także wyłącznym dystrybutorem marki Lamborghini w Polsce, jest Porsche Inter Auto Polska – spółka mająca 18 salonów samochodowych w całej Polsce m.in. marek Audi, Volkswagen, Skoda, Porsche, Bentley, a teraz także Lamborghini.

REKLAMA

Zobacz też: Opony do najszybszych samochodów na świecie

Polska - najbardziej perspektywiczny rynek regionu

– Lamborghini to marka najdłużej wyczekiwana na polskim rynku. Szczegółowa analiza pokazała nam, że rynek ten ma ogromny potencjał. Systematycznie rośnie bowiem w Polsce sprzedaż samochodów luksusowych i supersportowych. Udostępnienie Polakom aut lidera tej kategorii było jedynie kwestią czasu. Ogromnie cieszę się, że to właśnie Porsche Inter Auto Polska otrzymało zaszczyt otworzenia pierwszego w Polsce salonu Lamborghini. Nie mam wątpliwości, że salon otwieramy w najlepszym momencie, a już niebawem będziemy mogli pochwalić się imponującymi wynikami sprzedażowymi. Spodziewam się, że w perspektywie najbliższych kilku lat Polska będzie najsilniejszym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie dostępne jest Lamborghini – powiedział Piotr Jędrach, Dyrektor Generalny, Porsche Inter Auto Polska.

Otwarciu salonu Lamborghini Warszawa towarzyszyła polska premiera najnowszego modelu Lamborghini Huracán LP 610-4, będącego następcą najpopularniejszego dotychczas modelu – Gallardo. Huracán jest wyposażony w w napęd na obie osie i 10-cylindrowy 5.2-litrowy silnik o mocy 610 KM, który współpracuje z 7-biegową skrzynią biegów. Prędkość 100 km/h osiąga w 3,2 sekundy, a rozpędza się maksymalnie do 325 km/h.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Alternatywne źródła napędu: co będzie paliwem przyszłości?

REKLAMA

Nowy model zaprezentowany został przez Stephana Winkelmanna, Prezesa i Dyrektora Zarządzającego Automobili Lamborghini S.p.A. Prezentacja miała miejsce podczas otwarcia salonu Lamborghini Warszawa. Wydarzeniu towarzyszył także pokaz mody linii Collezione Automobili Lamborghini.

Salon Lamborghini Warszawa zlokalizowany jest przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 w Warszawie (vis a vis Centrum Nauki Kopernik i obok salonu marki Bentley – również należącego do Porsche Inter Auto Polska). Z kolei, w punkcie obsługi przy ul. Połczyńskiej 118a w Warszawie oferowane będą usługi gwarancyjne i serwisowe oraz prowadzona będzie sprzedaż części i akcesoriów.

Źródło: Porsche Inter Auto Polska

Otwarciu salonu Lamborghini Warszawa towarzyszyła polska premiera najnowszego modelu Lamborghini Huracán LP 610-4, będącego następcą najpopularniejszego dotychczas modelu – Gallardo.
Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA