REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti

REKLAMA

REKLAMA

Infiniti Q70 po liftingu ma łączyć najnowsze zdobycze technologii z wysoką przestronnością. Co oprócz najnowszych systemów bezpieczeństwa oferuje japońska limuzyna? Czym chce walczyć o Europejskiego klienta?

Infiniti Q70 rok modelowy 2014

Infiniti coraz śmielej poczyna sobie w klasie aut Premium. Klientów przyciąga niesztampowym wyglądem swoich aut i nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Do roku 2018 Infiniti zamierza być obecne w 80% segmentów klasy premium.  Aby to osiągnąć, w ciągu najbliższych pięciu lat planuje rozszerzyć obecne portfolio produktów o 60% i podwoić liczbę dostępnych silników.

REKLAMA

Nowe Infiniti Q70: nadwozie

Odświeżony model Q70 to japońska wizja limuzyny najwyższej klasy. Wersja po liftingu nareszcie będzie dostępna dla europejskich klientów z przedłużonym o 150 mm rozstawem osi. W rezultacie w drugim rzędzie siedzeń auto oferuje największą przestrzeń na kolana w tej klasie, która wynosi 82,3 cm.

Oprócz tego, że model Q70 oferuje automatyczne zamykanie drzwi tylnych, jego wydłużona wersja zapewnia również dodatkowe elementy i funkcje, takie jak podgrzewane fotele pasażerów na tylnych siedzeniach, lampki punktowe do czytania oraz 12-woltowe gniazdka zasilania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Auto wyższej klasy powinno również być dobrze wyciszone. Japońscy inżynierowie pamiętali  tym, czego efektem jest bardzo niski opór powietrza jaki generuje Infiniti Q70 - 0.26 dla modelu hybrydowego, 0.27 dla wersji standardowej i 0.28 dla wersji Sport.

Nowe Infiniti Q70: wnętrze

We wnętrzu nowego Infiniti nie zabrakło adekwatnych do klasy auta rozwiązań technicznych i wysokiej jakości materiałów. Ręcznie obrabiane drewno, specjalnie wyselekcjonowana skóra, wskaźniki elektroluminescencyjne, podgrzewane i regulowane elektrycznie w 10 kierunkach przednie fotele z dwustopniową regulację podparcia odcinka lędźwiowego, system aktywnej redukcji hałasu czy system audio Premium Surround firmy Bose® z cyfrowym dekoderem dźwięku wielokanałowego Dolby Digitial oraz 16 głośników, z których dwa są zamontowane w oparciach przednich foteli. Niezwykle istotnym elementem auta jest tzw. Tarcza Ochronna (Safety Shield), którą kierowca może aktywować uruchamiając w ten sposób układ zaawansowanych systemów bezpieczeństwa. W codziennej jeździe bardzo pomocna jest panoramiczna kamera obrazująca kierowcy sytuację na około pojazdu.

Nowe Infiniti Q70: silniki

Gama jednostek napędowych tworzą następuję silniki:

- 3.7 V6 o mocy 320 KM wyposażony w w system zmiennych faz rozrządu i zmiennego stopnia otwarcia zaworów VVEL, łączący system hydraulicznego sterowania czasem otwarcia zaworów wlotowych z systemem elektronicznym, regulującym stopień ich otwarcia

- 3.5 V6 Hybrid o mocy 364 KM (silnik spalinowy generuje 302 KM mocy a elektryczny 67 KM).

Oba silniki współpracują z automatyczną, 7-stopniową skrzynią biegów, którą obsługiwać można za pomocą manetek wykonanych z magnezu.

Nowe Infiniti Q70: zawieszenie i układ kierowniczy

REKLAMA

Infiniti Q70 wyposażono w wielowahaczowe zawieszenie zarówno na przedniej jak i tylnej osi (na przedniej osi pracuje układ podwójnych wahaczy). W nowym Q70 zastosowano układ kierowniczy ze sterowanym elektronicznie wspomaganiem kierownicy, uzależnionym od prędkości pojazdu.

Nowe Infiniti Q70, zwłaszcza w przedłużonej wersji, może sporo namieszać w klasie Premium zdominowanej przez nieco już opatrzone niemieckie limuzyny. Czy japońska technologia przekona do siebie Europejczyków? Zobaczymy.

Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Infiniti Q70 2014 lifting
Infiniti
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA