REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja
Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja
Mitsubishi

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Druga generacja Mitsubishi ASX zadebiutowała we wrześniu 2022 r. Spokojnie o aucie można było zatem mówi nowy ASX. Do dziś... Bo dziś już wiadomo, że nowy ASX jeszcze tej jesieni stanie się starym ASX-em. Japońska marka rozpędziła się i już prezentuje kolejną wersję. A właściwie nie tyle kolejną, co raczej po liftingu. Po zaledwie 2 latach.

REKLAMA

Jak będzie wyglądać "nowszy" ASX?

REKLAMA

Nowe Mitsubishi ASX zacznie wyglądać bardziej cyfrowo. Zachowa oczywiście znak rozpoznawczy marki, czyli dynamic shield. Ten zostanie jednak uzupełniony geometrycznym grillem i lapmapki do jazdy dziennej LED. Skutkiem liftingu stylistycznego będzie mocno odświeżony wygląd. Poza tym tylne lampy postawią wyłącznie na technologię LED-ową, a w kabinie pasażerskiej Japończycy pójdą w kierunku technologii i poprawy jakości materiałów wykończeniowych.

ASX zachowa aspekt praktyczny. Bagażnik nadal będzie liczył 442 litry, przy możliwości regulacji tylną kanapą aż 69 litrów. Poza tym do dyspozycji pasażerów są też schowki o łącznej pojemności na poziomie 22 litrów.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Mitsubishi stawia na technologię. ASX 2024 z aplikacjami Google

REKLAMA

Po raz pierwszy w historii Mitsubishi, nowy ASX zaoferuje wbudowany system wraz z aplikacjami i usługami Google, w tym Google Assistant, Google Maps i Google Play. Z autem będzie się dało... porozmawiać. Wystarczy powiedzieć na głos "Hey Google". System rozpoznawania poleceń głosowych może być używany do nawigowania, transmisji multimediów, wykonywania telefonów i wysyłania wiadomości, kontrolowania funkcji pojazdu i wielu innych czynności.

System multimedialny będzie obsługiwany za pośrednictwem 10,4-calowego ekranu dotykowego. Układ w topowej wersji wyposażenia będzie parowany również m.in. z systemem audio Harman Kardon. Nagłośnienie jest 10-kanałowe i oferuje 410 watów mocy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Aby podnieść komfort użytkowania, nowy ASX będzie wprowadzany na rynek wraz z aplikacją My Mitsubishi Motors, która zapewnia użytkownikom informacje o samochodzie i możliwość kontrolowania niektórych funkcji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem telefonu komórkowym.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Mitsubishi ASX FL to nowe systemy bezpieczeństwa i 3 silniki

Nowy ASX zaoferuje ulepszony zestaw systemów bezpieczeństwa. Te będą czuwać nad torem jazdy, kontrolować senność kierowcy czy wspomagać go podczas nawigowania po parkingu. Ciekawym układem stanie się także MI-PILOT, czyli aktywny tempomat. Wykorzystując kamery, radar i dedykowaną jednostkę sterującą, MI-PILOT kontroluje przyspieszenie, hamulce i układ kierowniczy, aby odciążyć kierowcę w czasie długodystansowej jazdy autostradowej lub powolnego przedzierania się przez korki.

W palecie silnikowej Mitsubishi ASX 2024 znajdą się takie motory, jak:

  • 1.0 MPI-T – litr pojemności, 3 cylindry, doładowanie, wtrysk pośredni, 91 KM, 160 Nm momentu obrotowego.
  • 1.3 DI-T – 1,3 litra pojemności, 4 cylindry, doładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa, 140 KM i 260 Nm (manual) lub 158 KM i 270 Nm (automat 7DCT). Motor będzie wyposażony w układ miękkiej hybrydy.
  • 1.6 HEV – 1,6 litra pojemności, 3 cylindry, wolnossący, wtrysk pośredni. Motor będzie parowany z dwoma silnikami elektrycznymi i przekładnią automatyczną. W sumie hybryda zaoferuje 143 KM.

Kiedy pojawi się Nowe Mitsubishi ASX?

Polska premiera Mitsubishi ASX 2024 jest zaplanowana na późną jesień 2024 roku. Jedno w nowszym ASX-ie pozostanie bez zmian. Tym jednym będzie... długa gwarancja. Samochód nadal zaoferuje 5 lat ochrony producenckiej lub 100 tys. km przebiegu. Gwarancja antykorozyjna sięgnie 12 lat i kierowca dostanie 5 lat pomocy drogowej.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA