REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki

Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki
Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki
Lexus

REKLAMA

REKLAMA

Lexus RC F 2023 to jedno z ostatnich aut z wolnossącym silnikiem V8. Model przeszedł właśnie kilka modyfikacji.

Lifting Lexusa RC F. Co się zmieniło?

Nowy Lexus RC F 2023 ma przeprojektowaną deskę rozdzielczą. 10,3-calowy ekran dotykowy przesunięto aż 150 mm bliżej kierowcy, co znacząco ułatwia obsługę systemu multimediów. Zmieniły się boczne nawiewy, które teraz są okrągłe. Przeprojektowano przycisk uruchamiania auta, zastosowano nowe materiały oraz przeszycia deski rozdzielczej. 17-głośnikowy system audio Mark Levinson z subwooferem i wzmacniaczem ma teraz głośniki o poprawionych właściwościach.

REKLAMA

Lexus RC F 2023, lifting Lexus RC F 2023, nowy Lexus RC F 2023

Lexus RC F 2023, lifting Lexus RC F 2023, nowy Lexus RC F 2023

Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki

Lexus

Lexus RC F 2023. Zmiany także w zawieszeniu

Lexus RC F z roku modelowego 2023 ma ulepszone zawieszenie przednie i tylne. Z przodu zmodyfikowano charakterystykę pracy amortyzatorów i sprężyn, a w wersjach Elegance i Carbon zmieniono charakterystykę tulei i średnicy stabilizatora. Z tyłu inna jest charakterystyka pracy amortyzatorów, tulei i średnicy stabilizatora, a w wersji Track Edition zmodyfikowano także parametry sprężyn. Do tych zmian dostosowano też sportowe adaptacyjne zawieszenie z układem korekcji sztywności (AVS), a także układ wspomagania kierownicy. Dzięki temu Lexus RC F prowadzi się pewnie, przewidywalnie i komfortowo.

Systemy bezpieczeństwa w Lexusa RC F 2023

Standardem w nowym Lexusie RC F jest pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System + 2.5 ulepszony o aktywny tempomat adaptacyjny, który współpracuje z układem rozpoznawania znaków (RSA), działa w pełnym zakresie prędkości i może zwalniać na zakrętach. Od roku modelowego 2023 standardowym wyposażeniem każdego Lexusa RC F są system monitorowania martwego pola (BSM), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTAB), który pozwala uniknąć kolizji np. podczas wyjeżdżania tyłem z prostopadłego miejsca parkingowego, a także elektryczny hamulec postojowy.

Lexus RC F 2023, lifting Lexus RC F 2023, nowy Lexus RC F 2023

Lexus RC F 2023, lifting Lexus RC F 2023, nowy Lexus RC F 2023

Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki

Lexus

W Lexusie RC F 2023 zostaje silnik 5.0 V8

Jedno w Lexusie RC F 2023 nie zmieni się. Tym czymś jest zamontowany z przodu potężny, 5-litrowy, wolnossący silnik V8 o mocy 464 KM. Jednostka nadal przekazuje moc na tylne koła przy pomocy automatycznej, 8-stopniowej przekładni z trybem sekwencyjnym. Silnik V8 Lexusa RC F teraz jeszcze lepiej reaguje na naciśnięcie pedału przyspieszenia. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy w wersji Track Edition, a auto może rozpędzić się do 270 km/h.

Ile kosztuje Lexus RC F 2023?

Cennik Lexusa RC F 2023 startuje od 492 800 zł za wersję Elegance. Standardem w jej przypadku jest m.in. dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, skórzana, podgrzewana trójramienna kierownica, podgrzewane i wentylowane fotele przednie, inteligentny kluczyk, system aktywnej kontroli dźwięku silnika (ASC), system multimedialny z 10,3-calowym ekranem dotykowym, nawigacją Lexus Premium Navigation oraz 17-głośnikowy system audio Mark Levinson.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki
Lexus
Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki
Lexus
Lexus RC F 2023. To już ostatki wolnossącej V-ósemki
Lexus
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA

    Przypomnij sobie o tym pokrętle. Na zapominalskich już czeka patrol i mandat

    Motoryzacja XXI wieku oznacza elektroniczną wygodę. Bo np. samochód automatycznie włącza światła. Tyle że automat nie zawsze działa prawidłowo. Kierowca powinien kontrolować jego zachowania. W przeciwnym razie to on dostanie mandat.

    392 zł zamiast dotychczasowych 98 zł? Kierowców może czekać bolesna podwyżka

    Po raz kolejny wraca temat podwyżek cen przeglądów technicznych w Polsce. Tym razem interweniują senatorowie. Ile mógłby kosztować przegląd w 2024 r.? 392 zł zamiast 98 zł w przypadku osobówki i 644 zł zamiast 161 zł w przypadku osobówki z LPG.

    Pogoda się poprawiła? A więc... nie myj samochodu. Przynajmniej nie w pełnym słońcu

    Słoneczna pogoda to idealny moment na mycie samochodu? Właśnie, że nie. Rozgrzany lakier "nie przepada" za polewaniem zimną wodą. A to dopiero początek długiej listy problemów. O czym jeszcze musi pamiętać kierowca?

    Transport do Wielkiej Brytanii stał się ogromnym wyzwaniem. Po brexicie pojawił się szereg nowych procedur

    Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej sprawiło, że branża transportowa działająca na tej trasie stanęła przed nowymi wyzwaniami. A procedury celne oraz wzmożenie kontroli granicznych to dopiero początek listy.

    REKLAMA

    W Polsce będą prześwietlać... drogi. GDDKiA chce sprawdzać stan nawierzchni i koleiny profilografami laserowymi

    Pod koniec kwietnia na polskich drogach pojawią się dziwnie wyglądające vany. Te nie będą jednak kolejną formą pułapki założonej na kierowców popełniających wykroczenia. One będą sprawdzać stan nawierzchni po zimie. A właściwie to badać sposób prowadzenia takich kontroli.

    Kara za radio w samochodzie? Rekordzista zapłacił w tym roku 187 tys. zł. To nie żart!

    187 tys. zł. Dokładnie tyle wynosi rekordowa kara za brak abonamentu RTV, która właśnie została ściągnięta w Polsce. Na kierowców padł zatem blady strach. Tylko czy taka kwota jest w ogóle możliwa w przypadku samochodu? Niestety po części tak...

    REKLAMA