Volkswagen Golf VII już z napędem 4Motion
REKLAMA
REKLAMA
Volkswagen Golf VII i 4Motion 5 generacji
REKLAMA
Historia Volkswagena Golfa z napędem na obie osie rozpoczęła się w 1986 roku wraz z momentem debiutu pierwszego Golfa Syncro. Napęd 4Motion nowego Golfa to także jeden z najnowszych i najnowocześniejszych napędów na świecie, bazujący na debiutującej 5. generacji sprzęgła Haldex. System jest o 1,4 kg lżejszy od tego używanego w poprzedniej generacji modelu i szybciej działa (dołączając napęd tylnej osi).
Zobacz też: Test Volkswagen Jetta: kolejny ulubieniec Polaków?
Nowy VW Golf VII 4Motion - zużycie paliwa mniejsze o 15%
Nowy napęd 4Motion będzie oferowany w modelach wyposażonych w silniki wysokoprężne 1.6 TDI 77kW/ 105 KM oraz 2.0 TDI 110 kW/ 150 KM. Obie jednostki standardowo wyposażone są w technologię Blue Motion (Start – Stop oraz rekuperacja), co sprawia, że średnie zużycie paliwa (według danych producenta) jest relatywnie niskie – odpowiednio 4.5 i 4.7 l/100 km. Dla porównania Golf 4Motion szóstej generacji, wyposażony w silnik 2.0 TDI 103kw/ 140 KM spalał średnio (według danych producenta) 5.5 l/100 km – daje to poprawę tej wartości o 15 %.
Nowy VW Golf VII 4Motion - wyposażenie
VW Golf 4Motion będzie standardowo wyposażony m.in. w systemy ABS, ASR, ESC, XDS, a także w 7 poduszek powietrznych i (nowość w segmencie) czyli hamulec multikolizyjny. Dodatkowo bez dopłaty nabywca otrzyma klimatyzację oraz system radiowy z 5 calowym wyświetlaczem dotykowym. Na rynku polskim sprzedaż nowego Golfa 4Motion rozpocznie się w połowie 2013 roku.
Zobacz też: Nowy Mercedes-Benz Klasy E Coupe oraz Klasy E Cabrio
Źródło: Materiały prasowe Volkswagen Group Polska
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.