Seat Mii: nowe autko Mi(i)ejskie
REKLAMA
REKLAMA
Ofensywa SEAT-a trwa. Proces odświeżana gamy modelowej zaczyna nabierać tempa. W chwilę po prezentacji koncepcyjnego, przedprodukcyjnego Toledo oraz nowego SEAT-a Ibiza w polskich salonach pojawiła się kolejna nowość! Najmniejszy przedstawiciel rodziny hiszpańskiej marki – SEAT Mii.
REKLAMA
Mii mierzy 3,56 metra długości, co idealnie sprawdza się w zurbanizowanym świecie, a promień skrętu wynoszący zaledwie 9,8 metra. Co za tym idzie, Mii świetnie sprawdzi się w wąskich i zatłoczonych arteriach. Kompaktowe wymiary nie umniejszają jednak jego użyteczności. Auto z łatwością przewiezie czterech pasażerów, oferując zarazem przestronny i praktyczny bagażnik. Nowy SEAT dostępny jest już w wersji 2-drzwiowej, a w następnych miesiącach ofertę uzupełni także jego 4-drzwiowy odpowiednik.
Zobacz też: Rajd Polski Kobiet- wspólna inicjatywa firm Castrol i Seat
REKLAMA
Ceny nowego SEAT-a zaczynają się już od 32 658 zł za podstawowa wersję Reference z bardzo ekonomiczna jednostką benzynową o pojemności jednego litra i mocy 60KM. Podstawowe wyposażenie wymienionej wersji obejmuje 4 poduszki powietrzne, system bezpieczeństwa ABS oraz szereg udogodnień zapewniających bezpieczną i przyjemną jazdę. Mocniejsza odmiana z silnikiem o mocy 75KM wyceniono na 34 908 zł, a wersje z bogatszym wyposażeniem Style rozpoczynają się już od 34 008 zł.
SEAT Mii to także platforma dla najnowszych technologii, którą otrzymamy w przystępnych, niskich cenach. Wystarczy wspomnieć chociażby system „City Safety Assist” identyfikujący przeszkody z przodu samochodu, który jeśli uzna odległość pojazdu od przeszkody za niewystarczającą, w celu uniknięcia kolizji rozpocznie automatyczne hamowanie. System „City Safety Assist” jest dostępny już za 860 zł, czyli cenę niejednokrotnie niższą aniżeli lakierowanie zderzaka oraz zwyżkę z ubezpieczenia powstałą w skutek chwili zamyślenia w wielkomiejskim korku.
Zobacz też: Seat Toledo koncept – przedprodukcyjna wersja na salonie Genewskim
Gamę silników kształtują nowe, 3-cylindrowe jednostki o pojemności jednego litra rozwijające w zależności od wersji 60 KM lub 75 KM zadowalając się przy tym średnim spalaniem na poziomie – odpowiednio – 4,2l oraz 4,3l i emitując przy tym jedynie 97 i 99 g CO2/km.
Autor: SEAT
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.