REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Volkswagen Passat po liftingu - cennik na rynku polskim opublikowany!

Volkswagen Passat po liftingu - cennik na rynku polskim opublikowany!
Volkswagen Passat po liftingu - cennik na rynku polskim opublikowany!
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Niemcy kilka tygodni temu przeprowadzili lifting swojego modelu segmentu D. Volkswagen Passat delikatnie zmienił swoją stylizację i otrzymał kilka ciekawych rozwiązań. Cennik modelu startuje od 134 390 złotych.

Stylistycznie nowy Volkswagen Passat nie oferuje drastycznej przemiany. Wersja poliftingowa zmodyfikowała zaledwie kilka drobiazgów w wyglądzie nadwozia. Dużo ważniejsza przemiana dotyczy aspektów technologicznych. Przykład? Ciekawie prezentują się nowe funkcjonalności pokładowego systemu multimedialnego. Za sprawą układu MIB3 nowy Passat będzie cały czas połączony z internetem. Poza tym daje on dostęp m.in. do funkcji Mobile Key, która pozwala na otwieranie i uruchamianie pojazdu za pomocą smartfona.

REKLAMA

Więcej o liftingu Volkswagena Passata: Nowy Passat. Poliftingowy model już w marcu!

Volkswagen Passat po liftingu - cennik:

Niemcy opublikowali właśnie polski cennik poliftingowego Volkswagena Passata. Na razie jednak oferta jest ograniczona. Modele sedan, variant i alltrack będą sprzedawane w dwóch topowych wariantach wyposażenia: Business i Elegance. Początkowo ograniczona zostanie też paleta silnikowa - Passat pojawi się w salonach z topowym benzyniakiem (2.0 TSI 190 i 272 KM) oraz dieslem 2.0 TDI (190 i 240 KM).

Nowy Volkswagen Passat limousine - cennik:
Business Elegance
2.0 TSI 190 KM DSG 134 390 zł 142 090 zł
2.0 TSI 272 KM 4MOTION DSG - 178 190 zł
2.0 TDI 190 KM DSG 150 290 zł 157 990 zł
2.0 TDI 190 KM 4MOTION DSG - 168 590 zł
2.0 TDI 240 KM 4MOTION DSG - 182 490 zł

Nowy Volkswagen Passat variant - cennik:
Business Elegance
2.0 TSI 190 KM DSG 139 690 zł 147 390 zł
2.0 TSI 272 KM 4MOTION DSG - 183 490 zł
2.0 TDI 190 KM DSG 155 590 zł 163 290 zł
2.0 TDI 190 KM 4MOTION DSG - 173 890 zł
2.0 TDI 240 KM 4MOTION DSG - 187 790 zł

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Nowy Volkswagen Passat Alltrack - cennik:
2.0 TSI 272 KM 4MOTION DSG 185 290 zł
2.0 TDI 190 KM 4MOTION DSG 174 790 zł

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Elektryki jeździły po Warszawie już pół wieku temu

Samochody elektryczne to wcale nie nowość. Już w latach 70. można było zwiedzać Warszawę takim autem. Do celów obsługi ruchu turystycznego wykorzystywano krajowe melexy. Takie zwiedzanie cieszyło się dużym zainteresowaniem.

Polacy kupują coraz częściej używane auta z silnikiem elektrycznym, jakich marek najczęściej

Używane auta z takim napędem nie są zbyt chętnie kupowane, a z pewnością duży wpływ na to ma fakt, iż dopłaty do elektryków dotyczą wyłącznie nowych pojazdów. Używane samochody chętnie kupują mieszkańcy bloków, a tam nie ma warunków do ładowania. I to jest zapewne druga przyczyna.

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk?

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk? Co z programem dopłat do zakupu samochodów elektrycznych? Czemu Polacy nie są przekonani do samochodów elektrycznych? Które samochody elektryczne są w Polsce najpopularniejsze?

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce. Kto odpowiada za stan dróg? Czy urzędnicy powinni płacić mandaty? Co by było gdyby istniał urząd zamykający dziurawe ulice?

REKLAMA

KGP: 99 430 interwencji, 275 wypadków drogowych, 21 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 430 interwencji. Byli wzywani do 275 wypadków drogowych.

Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

REKLAMA

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

REKLAMA