Jaguar XKR-S w wersji Cabrio
REKLAMA
REKLAMA
Tak jak w przypadku coupe, auto jest przedstawicielem prawdziwej motoryzacyjnej arystokracji. Wysmakowana linia nadwozia i najwyższej jakości materiały użyte do produkcji auta na pewno przyciągną do siebie nie mniej chętnych niż wersja z zamkniętym nadwoziem.
REKLAMA
Zobacz też: Nowy Chevrolet Corvette w przygotowaniu
Silnik został przeszczepiony z wersji coupe. Jednostka napędowa to turbodoładowane 5-litrowe V8, generująca moc 550 KM i 680 Nm przenoszonego na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni biegów. 100km/h pojawia się na zegarach po 4,4 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 300km/h.
Automatycznie składany, płócienny dach chowa się w przeciągu 18 sekund. Masa auta wzrosła do 1800kg.
Zobacz też: Nowy roadster Alfy Romeo
Aby prowadzenie auta nie ucierpiało na „odcięciu” dachu, konstrukcje zmodyfikowano. Aluminiowa konstrukcja nadwozia zapewnia odpowiednią sztywność i stabilność przy dużych prędkościach i przy pokonywaniu zakrętów. Ulepszono i obniżono o 1 cm przednie i tylne zawieszenie, co nie odbijając się na komforcie jazdy, zwiększyło poczucie kontroli nad autem. Przemodelowano także przedni zderzak z większym wlotem powietrza. Zastosowano również system Computational Fluid Dynamics System – dyfuzor, który powoduje docisk aerodynamiczny przy wyższych prędkościach.
W środku zamontowano specjalne fotele, zapewniające lepsze trzymanie boczne. Posiadają aż 16-stopniową regulację.
Zobacz też: Ford Kuga II zaprezentowany
Cena auta będzie opiewać na około 700 tys. złotych.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.