Mercedes ujawnia topową wersję ML-a
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Najpierw to co najważniejsze, czyli serce auta. Jednostka napędowa to 5,5-litrowa V-ósemka, wspomagana dwiema turbosprężarkami. Całość produkuje 518 KM oraz 700 Nm momentu obrotowego. Przyspieszenie od 0 do 96 km/h (0-60 mph) wynosi 4,7 s. Gdy po jakimś czasie zaczniemy cierpieć na niedostatek wrażeń możemy zamówić pakiet kosztujący 7 tys. euro Performace Package który poprawia parametry silnika do 550 KM i 759 Nm. Pozwala to na ‘urwanie’ z przyspieszenia kolejnej dziesiątej sekundy, co stawia samochód na równi z BMW X6 M. Prędkość maksymalna zwykłej wersji to 250 km/h, ograniczone przez producenta, zaś ze specjalnym pakietem – 274 km/h. Średnie spalanie obu wersji ma wynieść około 14,7 l na 100 km.
REKLAMA
Moment obrotowy pomiędzy tylne a przednie koła w stosunku 60:40 rozdziela napęd na 4 koła, za pośrednictwem 7-biegowej przekładni AMG Speedshift Plus. Pracować może ona w 3 trybach – Sportowym (S), Manualnym (M) oraz Ekonomicznym (C). By obniżyć spalanie samochód wyposażono w system start-stop z klasy C. Samochód został również wyposażony w aktywne zawieszenie Airmatic.
Zobacz też: Odświeżony Hyundai Genesis Coupe
Wygląd wersji AMG wyróżnia się 20-calowymi felgami aluminiowymi, agresywnym zestawem spojlerów oraz układem wydechowym zakończonym 4 końcówkami.
Zarówno zewnątrz jak i wewnątrz auta, odnajdziemy detale, informujące nas, że mamy do czynienia z wersją AMG.
Zobacz też: Pierwsze ceny nowej Lancii Themy
Sprzedaż auta w Stanach Zjednoczonych zacznie się na początku przyszłego roku.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA