Lancia Thema – nowy gracz na rynku aut luksusowych.
REKLAMA
REKLAMA
W ofercie znajdą się silniki benzynowe - sześciocylindrowe 3.6l, 286 KM przy 6.350 obr./min, moment obrotowy - 340 Nm przy 4.650 obr./min, śr. spalanie wg producenta – 9,4l/100 km oraz diesle – sześciocylindrowe 3.0 w wariantach mocy 190 i 239 km. Oba silniki osiągają pełną moc przy 4000 obr./min. Moment obrotowy wynosi kolejno 440 Nm w zakresie 1600-2800 obr/min oraz 550 Nm w zakresie 1800-2800 obr/min. Wg producenta każdy z diesli ma spalać nie więcej jak 7,1l w cyklu mieszanym i emitować 185g/km dwutlenku węgla. Przyspieszenia do 100km/h mają się wahać między 7,1 sekundy w przypadku silnika benzynowego i 7,8 sekundy i 9,7 sekundy jeśli chodzi o silniki diesla. Automatyczną 8-biegową skrzynie do silnika benzynowego dostarcza firma ZF. Z dieslami sprzężony zostanie z 5-biegowy automat.
REKLAMA
Zobacz też: Nowa generacja Isuzu D-Max
Dobre samopoczucie na pokładzie mają dostarczyć innowacyjne rozwiązania akustyczne i klimatyczne. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, producent wprowadził wiele innowacyjnych systemów, czyniąc nową Lancię wzorem do naśladowania. Producent nie podaje dokładnej daty wprowadzenia modelu na rynek. Nie znamy także cen Themy.
Zobacz też: Peugeot 4008 - robi wrażenie
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.