REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes GLC Coupe po liftingu - oficjalna prezentacja

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Mercedes GLC Coupe lifting
Mercedes GLC Coupe lifting
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Po trzech latach obecności na rynku SUV doczekał się modernizacji. Mercedes GLC Coupe po liftingu to delikatna przemiana stylistyczna i duży krok naprzód w kwestii technologii.

Czas życia samochodów w segmencie premium zaczyna się mocno skracać. Choć Mercedes GLC Coupe ujrzał światło dzienne dokładnie 3 lata temu, już dziś doczekał się prezentacji wersji poliftingowej. Na razie Niemcy udostępnili wyłącznie zdjęcia modelu. Samochód zostanie zaprezentowany w pełnej krasie za miesiąc podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Co się zmieniło? Na pierwszy rzut oka można odnieść wrażenie, że tak naprawdę zaledwie kilka drobiazgów stylistycznych.

REKLAMA

Reflektory zarówno z przodu, jak i z tyłu zostały wykonane w technologii LED i otrzymały "unikalną sygnaturę świetlną". Reszta nadwozia została praktycznie nienaruszona. Nowości pojawiają się również w gamie kolorystycznej i dostępnych wzorów obręczy aluminiowych. Nieco większą ilość modernizacji inżynierowie wykonali w kabinie pasażerskiej Mercedesa GLC Coupe po liftingu.

Mercedes GLC Coupe po liftingu - stylizacja to jedno, technologia drugie!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Odświeżony SUV otrzymał np. 12,3-calowy ekran umieszczony w miejscu standardowych zegarów oraz 10,25-calowy wyświetlacz pojawiający się na szczycie konsoli centralnej. Mercedes GLC Coupe po liftingu zyskał też nowy system MBUX, który wykorzystuje elementy sztucznej inteligencji m.in. do uczenia się nawyków kierowcy i naturalnych wypowiedzi ułatwiających sterowanie głosowe. Lifting to też aktualizacja systemów bezpieczeństwa m.in. o system automatycznego hamowania w przypadku scenariusza, w którym kierowca np. z powodu omdlenia przestanie reagować na sytuację na drodze.

Zmiana technologiczna dokonała się również pod maską Mercedesa GLC Coupe po liftingu. Niemcy wprowadzą bowiem do cennika nową wersję 2-litrowego, doładowanego silnika benzynowego. Jednostka zaoferuje kierowcy 258 koni mechanicznych i 370 Nm momentu obrotowego. Nowością stanie się też 2-litrowy diesel o mocy na poziomie 163, 194 lub 245 koni mechanicznych. Motor wysokoprężny będzie parowany z 9-biegową przekładnią automatyczną.

Mercedes GLC Coupe lifting
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes GLC Coupe lifting
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes GLC Coupe lifting
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes GLC Coupe lifting
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes GLC Coupe lifting
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes GLC Coupe lifting
Materiały prasowe Mercedes
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA