Golf Alltrack, czyli "terenowe" wcielenie kompaktu
REKLAMA
REKLAMA
Nowy Golf Alltrack: najciekawsze fakty
- elementem standardowego wyposażenia jest m.in. Digital Cockpit Pro – cyfrowy, personalizowany zestaw wskaźników,
- standardowo auto posiada 2-litrowego diesla common rail o mocy 200 KM,
- standardem jest też napęd 4MOTION oraz 7-biegowa skrzynia automatyczna,
- motor ma dwa katalizatory SCR - tak żeby czystość spalin była gwarantowana w zróżnicowanych warunkach,
- Golf Alltrack może ciągnąć przyczepę o maksymalnej masie własnej do 2000 kg.
VW Golf Alltrack wymiary:
Nowy Golf Alltrack jest o 66 mm dłuższy. Dłuższy rozstaw osi zapewnia o 38 mm więcej miejsca na nogi pasażerów z tyłu. Maksymalna pojemność bagażnika wzrosła do 1642 litrów.
REKLAMA
VW Golf Alltrack: cena nie jest niska!
Bazowa wersja Golfa Alltracka została wyceniona w Polsce na 176 790 złotych. To kwota niemała. Mimo wszystko za nią kierowca otrzymuje przestronne kombi segmentu C o SUV-owatym wyglądzie, szeroką listę wyposażenia, a do tego 200-konnego diesla, napęd na cztery koła i automatyczną przekładnię typu DSG.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.