Jeep Wrangler Renegade: 476 wściekłych koni mechanicznych
REKLAMA
REKLAMA
Sercem Wranglera Renegade jest nowy 6,4-litrowy silnik Hemi V-8 o mocy 350 kW (476 KM DIN) i momencie obrotowym 637 Nm, „rasowany" przez specjalistów pionu sportowego Chrysler Group LLC znanego jako Street and Racing Technology (SRT).
REKLAMA
Zobacz też: Nowe silniki pod maską Jeepa Wranglera
REKLAMA
Pojazd ten nawiązuje do Jeep'a Renegade MY1972, który oferowany był z silnikiem V-8 i posiada sześciostopniową przekładnię manualną oraz mosty napędowe Dynatrac o przełożeniu 4,10 - przedni ProRock 44 i tylny ProRock 60, oba wyposażone w blokady pneumatyczne ARB.
Podnoszący zawieszenie o 102 mm lift-kit AEV/Nth Degree umożliwia montaż 35-calowych opon Mickey Thomson Baja Claw na obręczach AEV Pintler. Z katalogu Mopar pochodzi natomiast rozpraszająca ciepło maska komory silnikowej oraz nowy zderzak przedni z płytą na wyciągarkę. Mopar firmuje także inne akcesoria pojazdu, m.in. drzwiczki wlewu paliwa, nakładki i relingi progowe, „bikini-top", rynienkowe maty podłogowe oraz zestaw półpełnych drzwi.
Wyciągarka nowej serii 9.5 CTi nosi logo Warn, a producentem tylnego zderzaka wraz z mocowaniem koła zapasowego jest firma AEV. Wystrój wnętrza urozmaicono skórzaną tapicerką siedzeń Katzkin z katalogu akcesoriów Mopar, a czarny i złoty lakier nadwozia odwołuje się niejako do wcześniejszego Jeep'a CJ-5 Renegade z lat siedemdziesiątych.
Zobacz też: Nowy Jeep Grand Cherokee 2011
REKLAMA
REKLAMA