Suzuki Alto: jakiego wybrać? Poradnik kupującego
REKLAMA
REKLAMA
Wszystkie egzemplarze Suzuki Alto sprzedawane na polskim rynku to pięciodrzwiowe hatchbacki, które są napędzane silnikiem benzynowym o pojemności jednego litra o mocy 68 KM.
REKLAMA
Każda z trzech wersji Suzuki Alto (Classic, Club i Comfort) ma na pokładzie wszystkie dostępne dla tego modelu elementy wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa. Są to m.in.: czołowa poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne, system ABS + EBD, wspomaganie hamowania awaryjnego BAS, belki wzmacniające w drzwiach bocznych, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczem i ogranicznikiem siły napinającej z przodu, sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy, system mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX, bezpieczny pedał hamulca (zapadający się w przypadku zderzenia czołowego) i Immobilizer.
Zobacz też: Opinie kierowców o Suzuki Alto
Poziom wyposażenia Classic (w promocji około 29 tysięcy złotych) obejmuje ponadto:
Trzecie światło STOP, ogrzewaną tylną szybę, atermiczne szyby, wycieraczkę szyby tylnej ze spryskiwaczem, Radioodtwarzacz CD/MP3, regulowaną kierownicę, wspomaganie kierownicy oraz zderzaki w kolorze nadwozia.
Wyposażenie Club (około 30 tysięcy złotych) zawiera to, co Classic, a także klimatyzację manualną.
Zobacz też: Test Mercedes C Coupe: luksus, sport i styl
Najdroższa wersja Suzuki Alto czyli Comfort, kosztuje około 35 tysięcy złotych i zawiera to, co poprzednie wersje, a także:
Boczne poduszki powietrzne, centralny zamek, filtr przeciwpyłowy, elektrycznie regulowane szyby, klapę bagażnika otwieraną z wnętrza kabiny a także pełnowymiarowe kołpaki kół.
Redakcja poleca: Suzuki Alto Club ze względu na najbardziej korzystny według nas stosunek ceny do wyposażenia.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.