REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

C5

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Citroen C5X PHEV 225 FWD Shine Pack. Awangarda w segmencie D

Citroen C5X PHEV 225 FWD Shine Pack jest awangardowy, świetnie wyposażony i hybrydowy. A oto i nasza autorska galeria tego auta.

Test: Citroen C5X PHEV 225 to mobilna strefa komfortu. Nie idealna, ale ciekawa

Test: Citroen C5X PHEV 225 jest komfortowy i oryginalny. Tylko czy te dwie zalety wystarczą do sukcesu w segmencie D? Zobaczcie naszą relację z testu.

Citroen C5 Aircross plug-in hybrid. Test francuskiego eko-SUVa

Citroen C5 Aircross plug-in hybrid: test pokazał i największe słabości, i największe zalety francuskiego SUV-a. Których jest więcej? O tym w tekście.

Test: Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 EAT8 - przemyślany i… komfortowy!

Być może Citroen C5 Aircross nie jest motoryzacyjnym odpowiednikiem Jamesa Deana. W oryginalnej stylizacji jest jednak pewna metoda. Metoda, która wsparta pozostałymi zaletami sprawia, że francuski SUV może naprawdę pozytywnie zaskoczyć!

REKLAMA

Używane: Citroen C5 II (2008 - 2017) - opinie i typowe usterki

W salonie za dobrze wyposażony model trzeba było zapłacić 200 tysięcy złotych. Dziś to samo auto można mieć za jedną dziesiątą tej sumy. Czy jednak ta promocja nie ma czasem jakiejś gwiazdki?

Używane „francuzy” klasy średniej: Peugeot 407 i Citroen C5

Volkswagen Passat, Ford Mondeo czy Toyota Avensis – te auta klasy średniej są najbardziej cenione przez klientów w Polsce. Przestronne wnętrze, dobre silniki, wysokie pozycje w rankingach niezawodności. Oprócz myśli technicznej Niemców, Japończyków i Amerykanów są jeszcze…auta francuskie. Jak sprawują się kilkuletnie Citroeny C5 i Peugeoty 407?

Używany Citroen C5 I generacji: kosztowny komfort

Citroen C5 został zaprezentowany w 2000 roku. Był następcą wysłużonego, produkowanego od początku lat 90-tych modelu Xantia. Mimo że auto było już reprezentantem technologii XXI wieku, nie ustrzegło się wielu problemów, jakie nękają auta francuskiego producenta. Odwdzięcza się za to komfortem, z którego słynie Citroen.

Używany Citroen za 14 000 zł

Francuskie samochody nie cieszą się zbyt dużym powodzeniem na rynku wtórnym. Wszystkim szukającym niemieckich klasyków takich jak Volkswagen czy Opel pragniemy przedstawić auta, które będą nowsze i znacznie lepiej wyposażone.

REKLAMA

Test Citroen C5: francuski sznyt

Citroen C5 najnowszej generacji to jedno z najładniejszych aut w swojej klasie. Tym samym „Ce piątka” przestała być autem wzbudzającym swoim wyglądem kontrowersje (tak jak to się działo w przypadku C5 poprzedniej generacji) i stała się autem solidniej od poprzednika wykończonym. Jedno się nie zmieniło. Wciąż jest pojazdem niezwykle komfortowym.

Peugeot 406 czy Citroen C5?

Auta na F, a w tym pojęciu mieszczą się również „francuskie” nie mają w Polsce najlepszej opinii, szczególnie psują ją różne ludowe podania. A szkoda…

Test Citroen C5 HDi: Francusko-niemieckie pojednanie

Kiedy w 1936 roku Citroen postanowił zbudować przystępny cenowo samochód dla przeciętnego Francuza, ówczesny dyrektor rzucił hasło "quatre roues sous un parapluie" - cztery koła pod parasolem. Dzisiejsze C5 to dużo więcej.

REKLAMA