Honda Accord V: regulacja popychacza i pedału sprzęgła
REKLAMA
REKLAMA
Najlepiej przed rozpoczęciem pracy wyjąć fotel po stronie kierowcy. Będziemy mieli łatwy dostęp pod kierownicę. Można też spróbować odsunąć do końca. Jeżeli będzie nam wygodnie możemy zacząć pracę. Wciskamy pedał sprzęgła i luzujemy nakrętki kontrujące. Następnie odkręcamy śrubę odpowiedzialną za regulację pedału sprzęgła.
REKLAMA
Zobacz również: Czyszczenie wtryskiwaczy
Nie wyjmujemy jej całkowicie, gdyż będzie problem z ponownym włożeniem.
Teraz regulujemy popychacz wkręcając go lub wykręcając. Jeżeli sprzęgło ma "brać" wyżej kręcimy w prawo, jak niżej to w lewo. Należy uważać, żeby nie wykręcić lub wkręcić za mocno. Odpalamy samochód i sprawdzamy czy takie ustawienie nas zadowala. Jeśli tak kontrujemy popychacz i dokręcamy nakrętkę kontrującą.
Zobacz również: Co zrobić z ukręconą świecą żarową?
Przechodzimy do regulacji pedału sprzęgła. Wykonujemy to za pomocą śruby regulacyjnej sprzęgła. Trzeba tak regulować, żeby popychacz miał minimalny luz, kiedy pedał jest nieużywany. Śruba od regulacji musi opierać się o plastikową podstawkę. Kontrujemy nakrętką i sprawdzamy efekt naszej regulacji, w tym celu udajemy się na jazdę próbną.
REKLAMA
REKLAMA