Jak zyskać klientów w branży przewozów chłodniczych?
REKLAMA
REKLAMA
Jak dotrzeć do klientów w branży przewozów chłodniczych?
REKLAMA
Przewoźnicy mogą zakładać swoje wizytówki w ramach serwisów branżowych. Takie wizytówki pełnią podobną funkcję, co strony www. Wyposażane są w galerie fotograficzne, informacje o firmie, jej taborze, preferowanych ładunkach, kierunkach dostaw, czyli wszelkie niezbędne dane, pozwalające na skuteczną identyfikację przez potencjalnych współpracowników.
Załadowcy poszukujący w Google transportu chłodniczego docierają poprzez serwisy branżowe do wyszukiwarki przewoźników, dostępnej w tych serwisach. Następnie po określonych kryteriach (taborze chłodniczym, kierunkach działania, specjalizacji oraz regionie) docierają bezpośrednio do wizytówek firm przewozowych.
Takie rozwiązania proponują platformy dedykowane branży transportu chłodniczego, a producentów i handlowców korzystających z wyszukiwarki przewoźników można już liczyć w tysiącach.
Internet znacznie poszerza grono odbiorców
– Naszą stronę odwiedza miesięcznie 60 tys. producentów z branży chłodniczej, niejednokrotnie szukają oni godnych zaufania przewoźników, dzięki naszemu serwisowi udostępniającemu wyszukiwarkę w kooperacji z firmą SmartFrigo udaje im się znaleźć to, czego potrzebują – przyznaje Janina Blumka-Grzesiak, redaktor naczelna portalu fresh-market.pl.
Źródło: Materiały prasowe SmartFrigo
REKLAMA
REKLAMA