Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki ma nowy zarząd
REKLAMA
REKLAMA
PSML to organizacja, która od prawie 10 lat reprezentuje interesy polskich menedżerów łańcucha dostaw, logistyki oraz zakupów, działająca na rzecz wzrostu prestiżu tych dziedzin w Polsce. To także forum wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy w zakresie zarządzania logistycznego i zakupowego, tworzenie i promowanie dobrych praktyk biznesowych, działanie na rzecz silnej pozycji zawodowej menedżerów łańcucha dostaw oraz dbałość o przestrzeganie zasad etyki zawodowej.
REKLAMA
Emilia Gawryluk - Prezes Zarządu PSML
REKLAMA
Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, gdzie ukończyła filologię polską oraz Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia w Warszawie, gdzie ukończyła studia w specjalności Public Relations. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w branży TSL, które merytorycznie doskonaliła pod kierunkiem prof. Rutkowskiego na Podyplomowym Studium Zarządzania Logistycznego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kluczowych klientów i przygotowywaniu projektów „szytych na miarę”. Swoją karierę w logistyce rozpoczęła w 2000 r. od stanowiska handlowca, poznając wszystkie aspekty skutecznej i efektywnej pracy z klientem. W firmach Spedpol, a później Schenker Sp. z o.o. i PEKAES SA przygotowywała i realizowała zaawansowane projekty logistyczne.
Jako dyrektor marketingu w PEKAES SA odpowiedzialna była m.in. za obszar analiz produktowych i cenowych oraz konkurencyjność oferty i pozycjonowanie poszczególnych produktów firmy. Od 2010 r. związana z DSV Road Sp. z o.o., gdzie pracuje na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży transportu krajowego. Głównym obszarem odpowiedzialności na tym stanowisku jest portfel kluczowych klientów Spółki oraz realizacja zaawansowanych projektów logistycznych, które przygotowuje i wdraża przy stałej współpracy z korporacyjnym pionem Global Account w Venlo. W kwietniu 2011 roku objęła równolegle stanowisko dyrektora marketingu w DSV Road Sp. z o.o.
Mariusz Majewski - Sekretarz, Członek Zarządu PSML
REKLAMA
Absolwent Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie, Specjalizacja Logistyka i Transport Międzynarodowy oraz Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, Wydział Usług Finansowo- Podatkowych i Bankowych, Specjalizacja Zarządzanie Finansami. Od 2000 r. związany z firmą Bakoma i branżą FMCG. Od 2006 r. pełni funkcje kierownicze w obszarze logistyki.
Jest odpowiedzialny za budowanie oraz zarządzanie dużymi zespołami pracowników. Uczestniczył w realizacji projektów optymalizacyjnych w obszarze gospodarki magazynowej, w tym: wdrażania programu klasy WMS (Qguar) oraz ERP (J.D. Edwards), a także brał udział w opracowaniu i optymalizacji systemu zarządzania czasem pracy w kierowanym Zespole Magazynów.
Na bieżąco odpowiada za planowanie, modernizowanie i optymalizację szeroko pojętych procesów magazynowych i logistycznych, także od strony kosztowej. W ramach udziału w licznych konferencjach, prezentował nowe rozwiązania oraz sposoby optymalizowania procesów związanych z Łańcuchem Logistycznym oraz branżą TSL.
Andrzej Zawistowski - Skarbnik, Członek Zarządu PSML
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Posiada wieloletnią praktykę w kierowaniu ludźmi i zarządzaniu projektami w zakresie Global Supply Chain (koszty produktu, zakupy i zarządzanie relacjami z dostawcami, transport, gospodarka magazynowa, planowanie sprzedaży i produkcji, dystrybucja wyrobów gotowych wraz z pełną obsługą klienta, itp.).
Zdobył bogate doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu kompleksowych platform informatycznych – m.in. J.D. Edwards, SAP i Oracle. Wieloletni negocjator, posiadający umiejętności przekonywania i realizacji efektywnych kosztowo optymalnych rozwiązań w kompleksowych i wymagających organizacjach.
Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.
Magdalena Choquet - Członek Zarządu PSML
Dyrektor Zarządzający przedstawicielstwa SDI Group Poland. Absolwentka Filologii Angielskiej,Uniwersytet Jagielloński. Pracowała w Rockwool Polska, Gates Polska, Philips Lighting – Centrum Dystrybucji w Pile, H&M Hennes & Mauritz – Centrum Dystrybucji w Gądkach. Obecnie kieruje oddziałem SDI Group w Polsce. Posiada długoletnie doświadczenie w branży logistycznej, zajmowała się wdrażaniem złożonych rozwiązań systemowych w obszarze Łańcucha Dostaw, a także brała udział w przedsięwzięciach typu Green Field w branży m.in. odzieżowej oraz motoryzacyjnej.
Zajmowała się organizowaniem globalnych i lokalnych przetargów na usługi transportowe, w tym także przetargów elektronicznych. Wdrażała systemy informatyczne wspierające planowanie transportu oraz rozliczenia finansowe z przewoźnikami. Brała udział w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych dla pracowników centrum dystrybucji oraz Best Practice w celu udoskonalania procesów przepływów towarów i podnoszenia efektywności pracy zespołów w magazynach.
Koordynowała pracę oraz nadzór nad przebiegiem projektów wdrożeniowych dla zintegrowanych rozwiązań w dziedzinie transportu i przepływu towarów (intralogistyka). Jest absolwentką studium Akademia Psychologii Przywództwa, unikatowego programu studiów podyplomowych obejmujących praktyczne zastosowanie różnych dziedzin psychologii w zarządzaniu i rozwoju własnym lidera.
Krzysztof Kurek - Członek Zarządu PSML
Przygodę z logistyką Krzysztof rozpoczął ponad 20 lat temu. Jego poprzednie doświadczenia zawodowe (projektant sprzętu/elektroniki dla IT) ułatwiły mu wejście w nowy obszar jego aktywności zawodowej, która od samego początku ewoluowała w kierunku logistyki operacyjnej i zarządzania procesami. Wykorzystuje teraz te doświadczenia, jako Szef Logistyki w firmie Papyrus Sp. z o. o. – korporacji obecnej w 20 krajach w Europie i zajmującej się dystrybucją papieru. Jego wiedza i doświadczenie „logistyczne” zostały także sprawdzone wcześniej.
Jako Dyrektor Operacyjny, a później Dyrektor ds. Obsługi Klienta w firmie Avon Cosmetics Polska, potwierdził swoją skuteczność zapewniając odpowiedni przyrost wydajności i produktywności w warunkach, w których przyrost sprzedaży w latach 1994 – 1998 zawierał się w granicach 90% – 107%. W latach 1998 – 2000 Krzysztof pełnił w Avonie funkcję Dyrektora ds. Inwestycji i Rozwoju – był Project Managerem budowy nowego centrum dystrybucyjnego w Garwolinie – małego miasta położonego ok. 60 km od centrum Warszawy. Centrum to funkcjonuje do dziś z korzyścią dla Konsultantek i Klientów Avonu. Krzysztof uczestniczył także w pracach międzynarodowej grupy Service Excellence. Jako jej członek odwiedzał różne „avonowskie” kraje np. USA, Brazylia, Wenezuela, Anglia, Niemcy, Hiszpania w celu przyswojenia sobie stosowanych tam praktyk i procesów. Zgromadzona i odpowiednio przetworzona wiedza była następnie dystrybuowana do oddziałów Avonu na świecie, jako rekomendowane praktyki.
Po opuszczeniu Avonu Krzysztof pracował jako Dyrektor Zarządzający w firmie „Weka”, Wydawnictwie należącym do Grupy Weka zlokalizowanej w Niemczech. Weka publikuje poradniki i podręczniki dla specjalistów działających w branżach przemysłowych i Zarządzaniu. Wcześniej Krzysztof pracował poza Polską dla firm Brytyjskich takich jak Rediffusion Computers, J. B. Electronics and Rank Xerox – firm elektroniki komputerowej.
Głównym obszarem jego działania była Rosja, ponieważ firmy brytyjskie tam, między innymi, prowadziły swój biznes. Krzysztof ukończył Politechnikę Warszawską – wydział elektryczny - specjalność automatyka i elektronika przemysłowa. Ukończył także studia podyplomowe: na SGH – Zarządzanie Logistyczne Przedsiębiorstwem oraz na Wyższej Szkole Zarządzanie i Finansów w Warszawie – Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Krzysztof ma dobre kontakty ze środowiskiem logistycznym, od wielu lat jest Członkiem PSML-u i należy do stowarzyszenia Operational Excellence.
Działa także jako konsultant logistyczny współpracując z firmami konsultingowymi lub niezależnie od nich.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.