REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowa opona do maszyn rolniczych i naczep

Subskrybuj nas na Youtube
Nowa opona do maszyn rolniczych i naczep.
Nowa opona do maszyn rolniczych i naczep.
Michelin

REKLAMA

REKLAMA

Najnowsza opona Michelin jest przystosowana do pracy z systemami sterowania ciśnieniem, które są wykorzystywane w nowoczesnych maszynach i naczepach rolniczych.

Nowoczesne technologie instalowane w maszynach rolniczych

W dużych gospodarstwach rolnych stosuje się dziś zaawansowane technologicznie przyczepy przeznaczone do różnych zadań, takich jak na przykład  transport obornika, kiszonki czy sianokosy. Najnowocześniejsze przyczepy są często wyposażone w nowatorskie układy zawieszenia i hamulcowe oraz w systemy pozwalające na dostosowanie ciśnienia powietrza w oponach do obciążenia i warunków użytkowania.

REKLAMA

Opona MICHELIN CARGOXBIB jest przystosowana  do współpracy z  systemami regulacji ciśnienia, dzięki którym można:

  • Regulować ciśnienie w zależności od warunków pracy i jakości gleby na polu.
  • Lepiej chronić glebę i zmniejszać zużycie paliwa.
  • Zapewnić pojazdom możliwość poruszania się w pełną prędkością.
  • Wydłużyć okres użytkowania opon.

Wszystkie powyższe korzyści odzwierciedlają przyjętą 10 lat temu przez Michelin strategię upowszechniania rolniczych opon niskociśnieniowych opartych na technologii Michelin Ultraflex.

Zobacz też: Kiedy warto skorzystać z wynajmu długoterminowego?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowa generacja opon do przyczep

Opony do przyczep muszą zapewnić:

  • Odporność na intensywne użytkowanie i obciążenia sięgające do 10 ton na oś.
  • Możliwość jazdy z prędkością do 60 km/h podczas jazdy na drodze.
  • Przyczepność w ciężkich warunkach polowych, również na pochyłościach i podjazdach, chroniąc jednocześnie glebę.

Opony MICHELIN CARGOXBIB High Flotation spełniają powyższe oczekiwania. Opony z karkasem Ultraflex zamontowane na przyczepach wyposażonych w system kontroli ciśnienia gwarantują osiągi przy ciśnieniu od 0,8 bara w polu do 4 barów na drodze.
W przyczepach nie wyposażonych w systemy regulacji ciśnienia nowe ogumienie można używać przy zastosowaniu ciśnienia  2,5-3 barów. Dla porównania, opony konkurentów pracują z ciśnieniem 4-5 barów.

Zobacz też: Czy warto pompować koła ciężarówek azotem?

Najważniejsze cechy opony MICHELIN CARGOXBIB High Flotation:

  • Zaokrąglone barki opon minimalizują ugniatanie gleby i zapewniają większą odporność opon na zużycie oraz zmniejszają ryzyko przemieszczania się ładunku podczas transportu.
  • Rzeźba bieżnika opony ma rowki z licznymi krawędziami i niekierunkowe klocki, dzięki czemu opona zapewnia dobrą przyczepność na pochyłym terenie i równomiernie się zużywa. Dodatkowa korzyść to możliwość dowolnego rotowania opony na pojeździe, czy odwrócenia opony na obręczy, a tym samym przedłużenie trwałości ogumienia.
  • Szerokie wzdłużne kanały, odpowiednio dobrany kąt natarcia klocków bieżnika i wzór bieżnika z głębokimi rowkami gwarantują dobre właściwości samoczyszczące opony. Dzięki nowemu samoczyszczącemu bieżnikowi opona oczyszcza się nawet trzykrotnie szybciej od opon MICHELIN CARGOXBIB poprzedniej generacji.

Według zapewnień producenta opony MICHELIN z technologią Ultraflex mają większy obszar kontaktu z podłożem od opon konkurencyjnych producentów ogumienia (średnio o 17% przy 2 barach i 37% przy 4 barach), oferując dzięki temu lepszą trakcję i większą ochronę gleby.

Opona MICHELIN CARGOXBIB High Flotation jest już obecnie montowana jako opona na oryginalne wyposażenie. Na rynek wymiany trafi na początku przyszłego roku.

Opona MICHELIN CARGOXBIB High Flotation będzie dostępna w następujących rozmiarach:
• 600/55 R26.5 165D
• 710/50 R26.5 170D
• 710/45 R22.5 165D
• 650/65 R30.5 176D
• 750/60 R30.5 181D

Źródło: Materiały prasowe Michelin

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szok: 85-latek wjechał do galerii handlowej. Czy seniorzy powinni mieć badania, by zachować prawo jazdy? Tak wyglądają przepisy 2025

Incydent w Gdyni, gdzie 25 czerwca 85-letni kierowca wjechał samochodem do wnętrza centrum handlowego Riviera przy ul. Kazimierza Górskiego, wywołał lawinę pytań o bezpieczeństwo na drogach i zdolność osób starszych do prowadzenia pojazdów. Zdarzenie to, choć na szczęście bez poważniejszych obrażeń, zakończyło się mandatem dla mężczyzny i wnioskiem policji o skierowanie go na badania zdrowotne. To nietypowe zdarzenie ponownie stawia kluczowe pytanie: czy badania lekarskie dla kierowców seniorów powinny być obowiązkowe? Czy seniorzy mogą prowadzić auto po 80-tce bez dodatkowych wymogów? Sprawdzamy, jak wyglądają przepisy dla kierowców seniorów 2025.

500 zł kary za przejazd autostradą. Ty też możesz dostać wezwanie

Choć system e-TOLL przeszedł już do historii, konsekwencje jego działania wciąż odczuwają tysiące kierowców. Od miesięcy z Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wysyłane są pisma wzywające do zapłaty 500 zł kary za przejazd autostradą bez opłaty. Nie są to oszustwa, to realne działania urzędów skarbowych. Kogo dotyczą wezwania? Jak się odwołać? Sprawdź, zanim będzie za późno.

Wakacje 2025. Czerwiec i sierpień to najtragiczniejsze miesiące na drogach – sprawdź dlaczego

Latem rośnie liczba wypadków drogowych. Jazda na zderzaku, zajeżdżanie drogi i pośpiech to wciąż najczęstsze błędy kierowców. Kampania społeczna "Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie" przypomina, jak ich unikać i dlaczego warto jeździć z głową.

KGP: 121 594 interwencji, 527 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 121 594 interwencji. Byli wzywani do 527 wypadków drogowych.

REKLAMA

Badanie techniczne pojazdu w 2025 roku – nowe kary, podwyżki i zmiany. Sprawdź, co się zmieni

Rząd szykuje rewolucję w badaniach technicznych pojazdów. Choć ceny formalnie się nie zmieniły, kierowcy muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami: za spóźnienie zapłacisz nawet trzykrotność standardowej stawki, a diagnosta może elektronicznie zatrzymać Ci dowód rejestracyjny. Na horyzoncie natomiast pojawiają się wysokie podwyżki cen badań technicznych. Sprawdzamy, ile kosztuje przegląd techniczny w 2025 roku i jakie zmiany są planowane.

Auto dla seniora: hybryda czy benzyna? Sprawdź, jak zaoszczędzić nawet 35 tys. zł

Samochody hybrydowe reklamowane są jako oszczędne, ciche i przyjazne środowisku. Wydają się idealne dla kierowców 50+, którzy szukają wygodnego i ekonomicznego auta na co dzień. Ale uwaga: mimo niższej akcyzy i korzyści dla producentów, to klient – często senior – musi dopłacić nawet 10 tysięcy złotych. Sprawdzamy, na co zwrócić uwagę przed zakupem.

Uwaga! Zaoszczędź nawet 1000 zł na paliwie rocznie – wystarczy 1 klik w Google Maps

Czy wiesz, że możesz oszczędzać paliwo bez zmiany stylu jazdy, samochodu ani stacji benzynowej? Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji Google Maps. Tryb oszczędzania paliwa, czyli tzw. eco routing, to niedoceniana funkcja, która w Polsce działa już od dłuższego czasu. Dzięki niej możesz zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 7%, co w praktyce oznacza nawet 1000 zł rocznie mniej za tankowanie.

Gigantyczne kary dla firm przewozowych podczas kontroli granicznych. Jak ich uniknąć

Kontrole na granicach mają Niemcy, Włochy, Austria, Holandia czy Szwecja. Państwa te przywróciły je głównie z obawy przed nielegalną imigracją. Co sprawdza się na granicach? Co trzeba wiedzieć, aby nie narazić się na gigantyczne kary? Najbardziej zagrożeni są przewoźnicy.

REKLAMA

Drogie OC? Będzie jeszcze drożej. Nawet 1000 zł za polisę

Składki OC w 2025 roku nadal rosną, a to dopiero początek. Wzrost kosztów napraw, inflacja oraz większa liczba szkód sprawiają, że kierowcy muszą liczyć się z kolejnymi podwyżkami. Sprawdź, kto zapłaci najwięcej i jak ograniczyć koszt obowiązkowego ubezpieczenia.

Bat na pijanych kierowców! 2500 zł mandatu i przepadek auta za jazdę po alkoholu

Chociaż nowe przepisy działają od marca 2024 roku, nadal wielu kierowców ryzykuje jazdę pod wpływem alkoholu. To poważny błąd – w 2025 roku sądy nie mają litości. Wystarczy 1,5 promila, by stracić samochód albo zapłacić jego równowartość. Dowiedz się, co grozi za jazdę po alkoholu w 2025 roku, w tym mandat w wysokości co najmniej 2500 zł i wieloletni zakaz prowadzenia pojazdów. Sprawdź, jak nowe przepisy uderzają w nietrzeźwych kierowców.

REKLAMA