REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Trans Polonia wciąż rozbudowuje flotę

Już niecały rok po debiucie Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, który miał miejsce w 2010 roku, Trans Polonia rozpoczęła sukcesywnie inwestować w nowoczesny tabor transportowy. Program zainicjowany w 2011 roku pod nazwą “Chemia Nowe Rynki” umożliwił firmie znaczne rozbudowanie floty, co istotnie wpłynęło na zwiększenie jej potencjału rynkowego, w szczególności w obszarze logistyki ciekłych chemikaliów.
Już niecały rok po debiucie Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, który miał miejsce w 2010 roku, Trans Polonia rozpoczęła sukcesywnie inwestować w nowoczesny tabor transportowy. Program zainicjowany w 2011 roku pod nazwą “Chemia Nowe Rynki” umożliwił firmie znaczne rozbudowanie floty, co istotnie wpłynęło na zwiększenie jej potencjału rynkowego, w szczególności w obszarze logistyki ciekłych chemikaliów.
Trans Polonia

REKLAMA

REKLAMA

Ttrans Polonia systematycznie rozbudowuje swój tabor inwestując głównie w nowoczesne pojazdy służące do przewozu ciekłej chemii.

Już niecały rok po debiucie Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, który miał miejsce w 2010 roku, Trans Polonia rozpoczęła sukcesywnie inwestować w nowoczesny tabor transportowy. Program zainicjowany w 2011 roku pod nazwą “Chemia Nowe Rynki” umożliwił firmie znaczne rozbudowanie floty, co istotnie wpłynęło na zwiększenie jej potencjału rynkowego, w szczególności w obszarze logistyki ciekłych chemikaliów. W roku 2011 Trans Polonia wprowadziła m.in. ciągniki siodłowe, naczepy-cysterny, podwozia kontenerowe o wartości ponad 7 mln zł.

REKLAMA

Kolejne lata przebiegały również pod hasłem rozwoju organicznego. W roku 2012 nabyto jednostki transportowe za łączną kwotę ponad 10,5 mln zł. 

Zobacz też: Wynajem samochodu, a ewidencja przebiegu pojazdu

REKLAMA

W roku 2013 wystąpiły kolejne inwestycje w tabor własny, w tym zakup 18-stu ciągników siodłowych, 13-stu naczep-cystern oraz 10-ciu naczep-chłodni za łączną kwotę ponad 11 mln zł. Sprzęt wykorzystany został przez całą Grupę Kapitałową, między innymi do realizacji zleceń z zakresu transportu płynnych produktów spożywczych oraz przewozu produktów spożywczych w naczepach-chłodniach w temperaturze kontrolowanej. Logistykę tych rodzajów ładunków Trans Polonia rozwija systematycznie od ponad trzech lat, wykorzystując zdobyte wcześniej kompetencje w transporcie płynnych ładunków chemicznych.

Rok 2014 stoi również pod znakiem inwestycji w nowoczesne  jednostki transportowe, które dedykowane są głównie do przewozu ciekłej chemii. Tegoroczny program zakupu nowych ciągników oraz cystern powinien zostać sfinalizowany do końca bieżącego roku,  a jego skala będzie większa niż w minionym roku 2013.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Czy warto pompować koła ciężarówek azotem?

– „Zrealizowane inwestycje to gwarancja utrzymania wysokiej dynamiki wzrostu skali działalności, a tym samym zwyżka wyników finansowych. Rozbudowa floty zwiększy naszą konkurencyjność w ramach kompleksowej oferty dla klientów oraz w niezagospodarowanych dotąd obszarach” – podsumował Dariusz Cegielski, Prezes Zarządu Trans Polonia S.A.

Źródło: Trans Polonia

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA