REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Monika Waligóra, DHL Express (Poland) Sp. z o.o - największe szanse dla branży upratruję w rozwoju światowej sieci

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Na pytania z naszego kwestionariusza odpowiada: Monika Waligóra, Dyrektor ds. Komunikacji i PR DHL Express (Poland) Sp. z o.o

1. Moją pierwszą pracę wspominam jako – pasmo nieustannego przepisywania dokumentów kadrowych – jak zaczynałam nie było ksero!
2. W obecnej firmie pracuję bo to najlepsza firma w branży, jedna z najlepszych na rynku i pracują w niej ludzie którym ufam i od których mogę się uczyć.
3. Kryzys zmusza mnie do – on mnie nie zmusza, on mi daje szanse szukania i proponowania alternatywnych rozwiązań. W ten sposób się rozwijam
4. U konkurencji najbardziej cenię to, że wciąż inspiruje mnie do kreowania nowych, niebanalnych rzeczy
5. Największe zagrożenie dla mojej branży to – zatrzymanie się w miejscu, bo jest dobrze, podczas gdy świat się zmienia i łatwo coś przeoczyć
6. Największe szanse dla mojej branży upatruję w – rozwoju światowej sieci i wszechobecnej globalizacji
7. Najchętniej zatrudniam – osoby nietuzinkowe, które potrafią inspirować mnie i innych
8. Moją największą wadą jest – niecierpliwość
9. Moją największą zaletą jest – słucham i słyszę. Mam nieskończone pokłady energii i sporo szczęścia.
10. Gdyby nie logistyka to – to Święty Mikołaj by sobie nie poradził

REKLAMA

Zobacz inne kwestionariusze

11. Mój dotychczasowy największy sukces zawodowy to – wszystkie sukcesy odnoszę wraz z moimi ludźmi – nigdy sama. Ostatni to wyróżnienie „Superbrands” dla naszej marki. To ogromna zasługa mojego działu.
12. Gdy jestem zestresowany to – Staram się panować nad moim stresem, nie pozwalam aby on panował nade mną. Jak już się pojawi to na krótko i wtedy uciekam w aktywności fizyczne
13. U współpracowników najbardziej nie lubię – narzekania i nie podejmowania działań, które mogą coś zmienić. Nie lubię jak ktoś chce tylko przetrwać zamiast zostawić ślad
14. U współpracowników najbardziej cenię – empatię, aktywność, kreatywność, dostrzeganie szansy w trudnych sytuacjach i to, że wciąż ze mną rozmawiają, podejmują dyskusję, stawiają pytania
15. Najlepiej odpoczywam – sama przy pianinie
16. Nie wyobrażam sobie pracy bez – ludzi i ich energii, bez wyzwań i możliwości ich osiągnięcia, bez codziennej dawki humoru i bez mojego notesu
17. Każdy dzień rozpoczynam od – uśmiechu, wiadomości w radio, prysznica i obfitego śniadania
18. Udając się na urlop wybieram transport – powietrzny lub wodny
19. W moim domu za łańcuch dostaw odpowiada – ja, w końcu pracuję w logistyce
20. W Internecie zawsze czytam – wiadomości gospodarcze, informacje lokalne i wiadomości dotyczące mojego obszaru zainteresowań zawodowych, lubię też wiedzieć, czym żyją młodzi ludzie – bo to oni mówią jak wkrótce będzie wyglądał świat a ja się będę musiała w nim odnaleźć. Lepiej być przygotowanym!
21. Najwięcej nauczyłem/łam się w – trudnych sytuacjach życiowych (też zawodowych), to z nich wyciągam wnioski i naukę na przyszłość
22. Pieniądze to dla mnie – konieczność i wielka przyjemność

DHL Express (Poland)

DHL Express (Poland) jest częścią międzynarodowej grupy DHL należącej do Deutsche Post DHL, obecnej w ponad 220 krajach na całym świecie. W Polsce DHL Express zajmuje pozycję lidera na rynku krajowych oraz międzynarodowych przesyłek ekspresowych lotniczych i drogowych. Obecnie zatrudnia ponad 5,5 tyś pracowników i kurierów. Systematycznie ulepsza i rozszerza ofertę usług, wprowadzając innowacyjne rozwiązania logistyczne, dostosowane do oczekiwań klientów. Od wielu lat firma konsekwentnie inwestuje w rozwój oferty, infrastruktury informatycznej oraz sieci logistycznej. Za swoje osiągnięcia DHL Express (Poland) otrzymała wiele prestiżowych nagród. W Konkursie Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi zdobyła dotychczas trzy Bursztynowe Statuetki za szkolenia i rozwój pracowników, kształtowanie kultury organizacyjnej oraz partycypacje w zarządzaniu, a także Złotą Statuetkę i tytuł Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2011 za „wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi”. Jest zwycięzcą pierwszego miejsca w „Rankingu firm kurierskich 2009” portalu Money.pl i zdobywcą Złotego Godła w Programie Najwyższa Jakość Quality International 2010. Magazyn „Businessman.pl” przyznał DHL Express (Poland) wyróżnienie w kategorii Transport i Logistyka w konkursie „Mistrz Biznesu” 2011. Firma otrzymała także tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności – Dobra Firma 2011, jak również została nagrodzona przez klientów Godłem Jakości Obsługi 2011, dołączając tym samym do grona Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. Jest zdobywcą licznych nagród i wyróżnień w ramach programu Operator Logistyczny Roku, najwyższe z nich to Złote Godło przyznane firmie w 2011 roku.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Poznaj innych menadżerów z branży TSL - Kliknij tutaj

Monika Waligóra, DHL Express (Poland) Sp. z o.o
Media
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA