Info-Service - nowa funkcjonalność dla klientów firmy kurierskiej
REKLAMA
REKLAMA
Zazwyczaj kontakt z przesyłką kończy się w momencie, w którym przejmie ją konkretny kurier. Od tej chwili mija zazwyczaj jeden do kilku dni, do czasu aż kurier powiadomi nas telefonicznie że oczekuje pod drzwiami z paczką. Niedoskonałość systemu informacji o dostarczeniu przesyłki kurierskiej naprawia GLS Poland. Firma uruchomiła bezpłatną usługę Info-Service, za pośrednictwem której z wyprzedzeniem powiadamia odbiorców paczek o nadchodzącym terminie odbioru.
REKLAMA
REKLAMA
Warunkiem skorzystania z usługi jest przekazanie numeru telefonu i/lub adresu e-mail odbiorcy. Pierwszy mail wysyłany jest, kiedy nadawca przekaże dane paczki do GLS – zawiera informację o przewidywanym dniu dostawy. Z kolejnej wiadomości odbiorca dowie się, w jakim trzygodzinnym przedziale czasowym danego dnia zostanie dostarczona przesyłka, które usługi zostały do niej zamówione i czy na przykład należy przygotować kwotę pobrania.
Jeśli mimo powiadomienia nikogo nie ma w domu, odpowiedni mail oraz SMS informują o tym, co stało się z przesyłką – czy kurier zostawił ją na przykład u sąsiada lub w najbliższym punkcie ParcelShop. W przypadku paczek wysyłanych poza granice kraju status przesyłki podawany będzie dodatkowo w języku niemieckim, angielskim lub francuskim.
Źródło: Materiały prasowe GLS Poland
REKLAMA
REKLAMA