GLS Poland już w 2/3 kraju dostarcza do południa następnego dnia
REKLAMA
REKLAMA
„Będzie to pan/pani mieć jutro do południa!“ Taką obietnicę klienci GLS Poland mogą od teraz składać znacznie większej liczbie odbiorców dzięki rozszerzeniu przez tego operatora dostępności usługi „12:00-Service”, która oznacza gwarantowane doręczenie przesyłki ekspresowej do godzin południowych w kolejnym dniu roboczym. „Dostarczany teraz paczki do godziny 12:00 na obszarach obejmujących ponad 20 000 kodów pocztowych”, mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. „Dzięki temu obsługujemy dwie trzecie powierzchni kraju i de facto wszystkie najważniejsze ośrodki gospodarcze.“
REKLAMA
Czy usługa ta dostępna jest dla danego adresu odbiorcy, klienci GLS mogą sprawdzić poprzez aplikacje ADE, ADEPlus oraz GLSI. Jeśli korzystają z takich rozwiązań - od razu mogą ją także zamówić. Wszystkim innym zainteresowanym informacji udzieli z chęcią odpowiednia filia GLS Poland.
Usługa południowa
Odkąd GLS Poland wprowadził usługę „12:00-Service“ w lutym 2010 roku cieszy się ona dużą popularnością u wielu klientów – na przykład u dostawców części zamiennych, firm odzieżowych czy agencji reklamowych.
Aby móc zaoferować tę usługę również dla odleglejszych miejsc przeznaczenia GLS zoptymalizował trasy kurierskie. „Naszym najwyższym celem jest wspieranie w jak najlepszy sposób swoich partnerów w świadczeniu przez nich usług o wysokiej jakości dla ich klientów końcowych”, mówi Tomasz Kroll. W tym celu GLS Poland oferuje liczne opcje dodatkowe, dzięki którym można dostosować transport paczek i przesyłek ekspresowych do indywidualnych potrzeb. Tomasz Kroll: „Dzięki usłudze „12:00-Service“ towary i dokumenty docierają także do bardziej oddalonych klientów w czasie krótszym niż jeden dzień – tym samym pozwalając naszym partnerom na oferowanie bardzo wygodnego dla odbiorców serwisu.
źródło: GLS
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.