REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Siódemka: Nowe usługi dla małych i średnich firm oraz segmentu e-commerce

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Siódemka wprowadziła narzędzia wspomagające proces obsługi przesyłek dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nowe aplikacje w pełni integrują się z najpopularniejszymi systemami sprzedażowo–magazynowymi.

Zaproponowane przez Siódemkę rozwiązania zapewniają szczególną wygodę obsługi przesyłek oraz pełną kontrolę nad ich wysyłką , znacząco ograniczają czas związany z realizacją tego procesu. Jest to kolejny krok Siódemki w kierunku zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta w sektorze przedsiębiorstw (B2B), a w szczególności w segmencie e-commerce. Partnerami projektu są firmy Asseco Business Solutions oraz Sage sp. z o.o., najwięksi producenci aplikacji sprzedażowo-magazynowych na polskim rynku.

REKLAMA

REKLAMA

Ogromną zaletą tych rozwiązań jest ich pełna integracja z programami takimi jak Microsoft Outlook, WF-Mag, Symfonia i Forte, bez konieczności przeprowadzania skomplikowanych i kosztownych wdrożeń systemu. To jedyne na rynku rozwiązanie, które umożliwia naszym klientom zarządzanie przesyłkami w ramach jednego, bezpiecznego systemu, bez konieczności przenoszenia danych.

Zintegrowana aplikacja Siódemki staje się częścią systemu magazynowo – sprzedażowego, dzięki czemu firmy eliminują szereg błędów związanych z obsługą procesu wysyłek. Co ważne, dostęp do nich dla naszych klientów jest bezpłatny - mówi Agnieszka Andrzejczuk, Specjalista ds. Produktu, Siódemka SA.

Aplikacje są dostępne dla wszystkich klientów Siódemki, mających podpisaną stałą umowę z firmą. W ramach usługi, korzystający z rozwiązania 7 Business Ship Control, mają do dyspozycji pomoc techniczną helpdesk, prowadzoną przez zespół wsparcia IT Siódemki.

7 Business Ship Control zapewnia:

• Przygotowanie dokumentów do wysyłki w tym samym programie magazynowo – sprzedażowym bez konieczności przeprowadzania procesu wdrożenia systemu firmy kurierskiej,
• Tworzenie listów przewozowych na podstawie danych z faktury sprzedażowej lub dokumentu wydania,
• Skrócenie czasu przygotowania towarów do wysyłki,
• Tworzenie listów przewozowych nie powiązanych z dokumentem sprzedażowym ani magazynowym,
• Drukowanie listów przewozowych na dowolnej drukarce w formacie A4 lub etykiety samoprzylepne na drukarce termicznej,
• Przygotowanie i drukowanie zbiorczych dokumentów wydania przesyłek kurierowi,
• Tworzenie zestawień i raportów.
• Umieszczenie aplikacji w jednym programie magazynowo – sprzedażowym i w jednej bazie danych pozwala uzyskać dostęp do wszelkich danych o wysyłce wielu użytkownikom, w różnych działach firmy (magazyn, obsługa klienta, księgowość, sprzedaż)

Dalszy ciąg materiału pod wideo

7 Office Ship Control

REKLAMA

Aplikacja 7 Office Ship Control dla poczty Outlook została zaprojektowana z myślą o tym, aby usprawnić zarządzanie korespondencją w biurze. Dzięki naszemu rozwiązaniu obsługa przesyłek jest teraz możliwa z poziomu najpopularniejszej aplikacji do obsługi poczty elektronicznej - programu Microsoft Outlook.
Co więcej aplikacja jest dostępna również na urządzeniach mobilnych, przez co wysyłkę można organizować w dowolnym miejscu i czasie. – przekonuje Agnieszka Andrzejczuk z Siódemki.

Aplikacja jest instalowana w poczcie Outlook jako nowy folder Siódemka. W ramach tego folderu użytkownik ma dostęp do następujących funkcjonalności:
• Przygotowanie listu przewozowego, automatycznie uzupełnionego o:
• dane nadawcy (automatycznie zapisanie w module konfiguracyjnym),
• dane odbiorcy (automatycznie zapamiętywane przez moduł, pobieranych z bazy adresowej skrzynki Outlook),
• informacje o przesyłce oraz wybranych przez nadawcę usługach dodatkowych.
• Tworzenie własnego szablonu informacji, które automatycznie zapisywane zostaną na liście przewozowym.
• Zamówienie Kuriera, a więc wysłanie zlecenia odbioru przesyłek i jednoczesnego sprawdzenia przewidywanego terminu jego realizacji.
• Kontrola statusu nadanych przesyłek wraz z opcją szybkiego powiadomienia o nadaniu adresatów paczek.
• Tworzenie zestawień nadanych przesyłek, dzięki wbudowanemu modułowi raportującemu.

Moduł wysyłkowy 7 Office Ship Control można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej www.siodemka.com/narzedzia i zainstalować na dowolnym komputerze. Aplikacja podczas instalacji sama pobiera niezbędne narzędzia potrzebne do właściwego funkcjonowania w danym środowisku.

Aplikacja oferuje szereg korzyści, takich jak m.in., szybka integracja danych z MS Outlook, dzięki czemu następuje radykalne zmniejszenie ryzyka pomyłki w wysyłce. Ponadto, poprzez możliwość zdefiniowania własnych szablonów listów przewozowych, następuje usprawnienie procesu wysyłki, co w konsekwencji przenosi się na oszczędności czasu. Co więcej, łatwy dostęp do informacji o statusie przesyłek, pozwala użytkownikom uzyskać pełną kontrolę nad procesem wysyłki.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Komunikat CANARD: e-Doręczenia w sprawach o wykroczenia dopiero od 1 października 2029 r.

Mimo postępującej cyfryzacji administracji publicznej, w sprawach o wykroczenia nadal nie obowiązują przepisy ustawy o doręczeniach elektronicznych. Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) przypomina, że wdrożenie e-Doręczeń w tym obszarze nastąpi dopiero 1 października 2029 roku.

Już 60 proc. używanych aut w Polsce pochodzi z importu. Dlaczego Polacy wciąż tak chętnie kupują samochody używane z zagranicy?

Ponad połowa używanych samochodów na polskim rynku pochodzi z zagranicy – a liczby te wciąż rosną, zbliżając się do rekordowych poziomów sprzed kilku lat. Prym w imporcie wiodą auta z Niemiec, ale to import z USA notuje najbardziej dynamiczny wzrost. Jednocześnie przeciętny wiek i przebieg sprowadzanych pojazdów są wyraźnie wyższe niż w przypadku transakcji na autach krajowych, co może stanowić wyzwanie dla nabywców.

Przestarzałe przepisy taxi blokują rozwój nowoczesnej mobilności w Europie

Do 2030 roku nawet 190 milionów Europejczyków – niemal 40 proc. populacji – może regularnie korzystać z usług taksówkarskich zamawianych za pośrednictwem aplikacji mobilnych. W ocenie koalicji Shared Mobility Europe, dynamiczny rozwój sektora nowoczesnych przejazdów taksówkarskich jest skutecznie hamowany przez przestarzałe, rozdrobnione i często sprzeczne przepisy krajowe.

Spłata mandatu karnego na raty, a wygaszenie punktów karnych. Resort infrastruktury zajmie się tematem

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił z pismem do ministra infrastruktury Dariusza Klimczaka ws. kierowców, którzy podejmują się spłaty mandatu karnego na raty. Choć działają zgodnie z prawem, są traktowani mniej korzystnie niż ci, którzy opłacili grzywnę jednorazowo.

REKLAMA

KGP: 111 890 interwencji, 440 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 111 890 interwencji. Byli wzywani do 440 wypadków drogowych.

Karta parkingowa w 2025 roku [FAQ]

Kto może otrzymać kartę parkingową w 2025 roku? Co daje taka karta osobie z niepełnosprawnością? Oto kilka odpowiedzi na często zadawane pytania!

Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

REKLAMA

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA