REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dariusz Kowalczyk, DHL Express: Największe zagrożenie dla mojej branży to rosnące koszty utrzymania floty

REKLAMA

REKLAMA

Na pytania z naszego kwestionariusza odpowiada Dariusz Kowalczyk, Dyrektor ds. Operacji w Regionach, DHL Express

Dariusz Kowalczyk, Dyrektor ds. Operacji w Regionach, DHL Express

1. Moją pierwszą pracę wspominam jako... bieganie po mieście i szukanie klientów, którzy dadzą się namówić na oferowany przeze mnie produkt. Muszę przyznać, że ku mojemu zaskoczeniu, było ich naprawdę wielu. 

REKLAMA

2. W obecnej firmie pracuję, bo... świetnie jest pracować w tak zmieniającym się środowisku i z takimi ludźmi. Doprawdy nie ma czasu na nudę. Przy tym mamy dużo "fanu".

3. Kryzys zmusza mnie do… a właściwie do niczego nie zmusza. Zawsze staram się znaleźć najlepsze dla Klienta rozwiązania ustalając optymalny poziom procesu. Kryzys nic tutaj nie zmienia.

4. U konkurencji najbardziej cenię... konsekwencję w działaniu i budowanie relacji z Klientem. To oczywiście dwie różne firmy.

5. Największe zagrożenie dla mojej branży to... rosnące koszty utrzymania floty. Powoduje to znaczące przyrosty kosztów logistycznych dla Klientów.

Zobacz jak na pytania odpowiadają inni menadżerowie: KWESTIONARIUSZ

6. Największe szanse dla mojej branży... upatruję w rozwoju internetowego rynku kupna/sprzedaży. 

7. Najchętniej zatrudniam ludzi... z dużym potencjałem. Lubię pracować z najlepszymi i w takich ludzi inwestować.

8. Moją największą wadą jest... złośliwość zanim wypiję pierwszą kawę.

9. Moją największą zaletą jest... niepohamowany entuzjazm do zmieniania sytuacji i otwartość na tą zmianę. 

10. Gdyby nie logistyka to Klienci mieliby naprawdę twardy orzech do zgryzienia.

11. Mój dotychczasowy największy sukces zawodowy to... zbudowanie nowej kultury organizacyjnej z dwóch, diametralnie różnych. To było naprawdę coś.

12. Gdy jestem zestresowany to... piję kawę za kawą. 

13. U współpracowników najbardziej nie lubię..., kiedy nie znają tematów, za które są odpowiedzialni.

14. U współpracowników najbardziej cenię... profesjonalizm oraz kiedy to oni zarządzają biznesem, a nie biznes nimi. Poza tym uwielbiam duże i specyficzne poczucie humoru.

15. Najlepiej odpoczywam, kiedy... patrzę w dal przez olbrzymie okno w salonie w sobotni poranek, piję kawę i zaczynam czytać nową książkę.

16. Nie wyobrażam sobie pracy bez... dynamizmu i zaangażowania.

17. Każdy dzień rozpoczynam od... spaceru z moim ogromnym psem. Przechadzamy się o każdej porze roku. Oprócz przyjemności jest to mój domowy obowiązek.

18. Udając się na urlop wybieram transport... uzależniony od odległości. Z uwagi na wielkość rodziny zwykle jest to samochód z przyczepą.

19. W moim domu za łańcuch dostaw odpowiada... odpowiadam ja oczywiście. Zawsze mam wszystko zaplanowane w głowie. Pamiętam o zakupie każdego szczegółu.

20. W Internecie zawsze czytam... informacje biznesowe.

21. Najwięcej nauczyłem się w... DHL systemowego planowania podejścia do zarządzania procesem logistycznym. Takich metodologii podejścia do procesów nie spotkałem w żadnej innej firmie.

22. Pieniądze to dla mnie... środek do zaspokajania własnych potrzeb. Zawsze ich będzie za mało, tak samo, jak potrzeb zawsze będzie nieskończenie wiele.

DHL Express (Poland)

DHL Express jest częścią międzynarodowej grupy DHL należącej do Deutsche Post DHL, obecnej w ponad 220 krajach na całym świecie.

W Polsce DHL Express zajmuje pozycję lidera na rynku krajowych oraz międzynarodowych przesyłek ekspresowych lotniczych i drogowych.

Obecnie zatrudnia ponad 5,5 tyś pracowników i kurierów.

KWESTIONARIUSZ: Poznaj ludzi z branży TSL

fot. DHL
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    REKLAMA

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    Typy ładowarek samochodowych. Moc ważniejsza od liczby punktów! Przynajmniej dla ciężarówek

    Elektryfikacja oznacza konieczność rozbudowy sieci stacji ładowania. Dziś jednak coraz jaśniejsze staje się to, że do tej pory Europa szła w złym kierunku. Bo na mapie nie liczy się wcale ilość punktów, a oferowania przez nie moc.

    Kto musi odśnieżać drogi? Czasami to obowiązek... kierowcy. Inaczej zapłaci odszkodowanie

    Kierowcy też muszą odśnieżać drogi. Co prawda nie publiczne, ale mimo wszystko obowiązek taki mają. I warto o nim pamiętać. Zwłaszcza że w razie jego zaniedbania, mandat dochodzący do 1500 zł to naprawdę najmniejszy z problemów.

    Powołanie samochodu do wojska w 2024 r. Temat powraca. Jest nowe rozporządzenie

    Temat powołania samochodu do wojska powraca. A wszystko za sprawą rozporządzenia ministra o groźnie brzmiącej nazwie. To mówi o rodzajach rzeczy ruchomych podlegających ewidencji dotyczącej świadczeń na rzecz obrony. Co to oznacza dla kierowców?

    REKLAMA

    Kara za brak przeglądu. Mandaty czy zatrzymanie dowodu rejestracyjnego?

    Samochód oznacza wygodę. To jednak też obowiązek. I kierowca musi pamiętać nie tylko o polisie OC, ale także ważnym przeglądzie technicznym. Jaka jest kara za brak przeglądu w samochodzie?

    Jakie diesle wjadą do strefy czystego transportu? Te silniki oznaczają spokój na lata

    Nie wszystkie diesle nie będą mogły wjechać do stref czystego transportu. Są takie, których właściciele nie muszą się obawiać zakazu wjazdu do SCT przez długie lata! Co jednak z cenami diesli?

    REKLAMA