UPS udostępnia mobilną stronę dla kolejnych 35 krajów
REKLAMA
REKLAMA
„Łatwy dostęp jest dla klientów niesłychanie ważny. Nasza mobilna oferta to większe możliwości dla osób zajętych, często podróżujących, które oczekują natychmiastowego dostępu do usług i informacji” – powiedziała Jordan Colletta, wiceprezes UPS ds. marketingu i technologii. „Dzięki rozszerzeniu zasięgu, mobilna wersja strony internetowej jest dostępna w ponad 40 krajach i terytoriach.”
REKLAMA
Gdy mobilni użytkownicy logują się używając identyfikatora Mój UPS, zapisane informacje o monitorowaniu są automatycznie odświeżane, pokazując historię danej przesyłki. Numerom przesyłek można także nadawać nazwy w celu ich szybkiego odszukania.
Serwis m.ups.com był wcześniej dostępny tylko dla klientów w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Kanadzie.
Obecnie korzystać z niego mogą także użytkownicy w Ameryce Środkowej i Południowej (Brazylia, Puerto Rico, Meksyk), Azji (Chiny, Indie, Korea Południowa, Hong Kong, Singapur, Japonia, Tajwan, Australia, Malezja, Tajlandia, Filipiny i Nowa Zelandia), Europie (Hiszpania, Holandia, Polska, Belgia, Szwajcaria, Austria, Irlandia, Portugalia, Szwecja, Finlandia, Dania, Norwegia, Rosja, Turcja, Rumunia, Grecja, Luksemburg, Czechy i Węgry), a także w RPA.
źródło: UPS
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.