REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rozbudowano europejski HUB lotniczy Kolonia/Bonn

REKLAMA

REKLAMA

Rozbudowa hubu lotniczego Kolonia/Bonn kosztowała 200 mln dolarów. Projekt to część realizacji strategii przygotowującej rynek na przyszłą umowę o wolnym handlu między UE i USA.

Rozbudowany hub lotniczy na lotnisku Kolonia/Bonn

REKLAMA

REKLAMA

Firma UPS (NYSE: UPS) oficjalnie otworzyła rozbudowany hub lotniczy na lotnisku Kolonia/Bonn, który nadal będzie pełnił rolę europejskiego okna na świat dla międzynarodowego handlu i eksportu. Rozbudowa, która realizowana była przez ostatnie dwa lata i przyczyniła się już do stworzenia 200 nowych miejsc pracy, stanowi jedną z największych inwestycji budowlanych w historii UPS i pozwoli na umocnienie pozycji firmy jako największego pracodawcy na lotnisku, zatrudniającego dziś ponad 2500 osób. Wartość rozbudowy to 200 milionów USD.

— Dzięki tej modernizacji dysponujemy aktualnie przestrzenią sortowniczą odpowiadającą potrzebom rozwijającej się gospodarki eksportowej o powierzchni 15 boisk futbolowych— powiedziała Cindy Miller, prezes UPS Europe. — Wszystko to gwarantuje, że hub lotniczy Kolonia/Bonn pozostanie najważniejszą częścią naszej europejskiej sieci ekspresowej, kluczowym elementem globalnych operacji lotniczych UPS oraz jedną z największych i najbardziej zaawansowanych sortowni na świecie.

Obszar operacyjny mierzy teraz ponad 105 tys. metrów kwadratowych. Osiem nowych, zautomatyzowanych sortowników zwiększy wydajność sortowania o 70 proc. do 190 000 paczek na godzinę — co daje około 53 paczek na sekundę. System przenośników ma teraz około 40 kilometrów długości, a średni czas transportu paczki od punktu rozładunku do załadunku wynosi zaledwie 15 minut.

Rozbudowa uzupełnia istniejące obiekty o dodatkowe nowoczesne technologie i obejmuje powiększenie jednego z budynków, który częściowo poświęcony będzie obsłudze większych przesyłek ekspresowych. Centrum Kolonia/Bonn pełni rolę globalnego hubu logistycznego dla dużych koncernów międzynarodowych oraz małych i średnich firm europejskich, które chcą wykorzystać potencjał światowej sieci handlowej UPS.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowy HUB to wyjście na przeciw przyszłej umowie o wolnym handlu

— Węzeł Kolonia/Bonn jest naszym sztandarowym obiektem w Europie, który wciąż dobrze spełnia potrzeby firmy UPS i jej klientów — powiedziała Cindy Miller. — Strategiczna inwestycja w Niemczech, u jednego z największych eksporterów świata, odzwierciedla nasze zaangażowanie w europejską gospodarkę. Jest to element długofalowej strategii, która ma pomóc klientom w zwiększeniu konkurencyjności i prowadzeniu interesów na ważnych europejskich szlakach handlowych, a także połączyć Europę z Ameryką Północną i Azją w epoce, w której nadchodzące umowy o wolnym handlu obiecują rozwój zarówno dużym, jak i małym firmom.

Źródło: UPS

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA