Harley-Davidson zaprezentował nowości na 2019 rok
REKLAMA
REKLAMA
Harley-Davidson FXDR 114
REKLAMA
Jedną z nowości jest model FXDR 114. To bezkompromisowy cruiser o dużej mocy wyznaczający nowe standardy osiągów w rodzinie Harley-Davidson. Motocykl wyposażono w potężny silnik Milwaukee-Eight o pojemności 1868 cm3, generujący aż 160 Nm i 91 KM. Wiele elementów jednośladu wykonano z aluminium oraz materiałów kompozytowych zmniejszających masę, w tym nowy aluminiowy wahacz, aluminiową ramę pomocniczą, lekkie koła i kompozytowe błotniki, dzięki czemu udało się uzyskać masę na poziomie 303 kg (gotowy do jazdy). Wszystko to ma przełożyć się na lepsze prowadzenie i osiągi. Producent chwali się, że FXDR 114 charakteryzuje się większym przechyłem bocznym niż jakikolwiek inny model z rodziny Softail.
REKLAMA
Stylistyka FXDR 114 nawiązująca do dragsterów podkreśla jego doskonałe osiągi - od małej owiewki po skróconą tylną część i jednoosobowe siodło. Tylny błotnik ma kształt umożliwiający zmieszczenie masywnej opony 240 mm i porusza się wraz z oponą w całym zakresie skoku zawieszenia, dzięki czemu jest praktycznie niewidoczny podczas jazdy.
W Polsce Harley-Davidson FXDR 114 kosztuje minimum 110 140 zł.
Zmiany w rodzinach Touring i Trike
Zupełnie nowy system multimedialny
Nowy system multimedialny Boom! Box GTS w wybranych modelach Harley-Davidson Touring i Trike odznacza się nowoczesnym wyglądem, łatwością obsługi i funkcjonalnością tabletów oraz funkcjami przeznaczonymi specjalnie do motocykli. Ponadto obsługuje funkcje Apple CarPlay (w przypadku używania mikrofonu z opcjonalnym zestawem słuchawkowym z asortymentu oryginalnych akcesoriów Harley-Davidson) i posiada system rozpoznawania mowy.
Zaawansowane układy poprawiające prowadzenie w modelach Trike
Zupełnie nowy połączony układ hamulcowy Reflex sterowany elektronicznie dostępny w motocyklach trójkołowych Harley-Davidson Tri-Glide Ultra i Freewheeler 2019 obejmuje układ zapobiegający blokowaniu kół (ABS), układ kontroli trakcji (TCS), układ kontroli poślizgu (DSCS) oraz układ połączonych hamulców. Współpraca tych układów zapewnia większą swobodę i pewność prowadzenia.
Układy napędowe Milwaukee-Eight 114 o pojemności 1868 cm3
Wybrane modele Harley-Davidson Touring i Trike 2019 będą wyposażone w jednostkę Milwaukee-Eight 114. Silnik Milwaukee Eight 114 o pojemności 1868 cm3 to największa jednostka oferowana fabrycznie w standardowych modelach Harley-Davidson.
Limitowane modele Harley-Davidson CVO 2019
Harley-Davidson CVO Limited
Dla wymagających motocyklistów oczekujących komfortu, osiągów, funkcjonalności i stylu. Model CVO Limited zapewnia niespotykany komfort i luksus podczas długich tras. Cena w Polsce: od 191 680 zł.
Harley-Davidson CVO Street Glide
Stylowy bagger custom wyposażony w system audio najwyższej klasy. Cena w Polsce: od 179 000 zł.
Harley-Davidson CVO Road Glide
Charakterystyczna, agresywna stylistyka w bezkompromisowym motocyklu połączona z komfortem podczas najdłuższych tras. Cena w Polsce: od 184 940 zł.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.