REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy filtr paliwa do silników Diesla

Flashlube Diesel Filtr
Flashlube Diesel Filtr
Flashlube

REKLAMA

REKLAMA

Nowoczesne układy wtryskowe w silnikach Diesla wymagają odpowiedniej jakości paliwa. Stąd istotna ze względu na prawidłową eksploatację silników wysokoprężnych rola filtra paliwa. Producenci nie ustają w próbach, by także filtry były coraz doskonalsze.

Układy wtryskowe są "wrażliwe" na zabrudzenia

Nowoczesne układy wtrysku bezpośredniego Common Rail w silnikach Diesla to korzyść dla użytkowników nowoczesnych pojazdów. Jednostki napędowe działają ciszej, zużywają mniej paliwa, czy wytwarzają mniej substancji szkodliwych. Jednak do prawidłowego działania wtrysków typu common rail niezbędne jest dobrze oczyszczone paliwo.

REKLAMA

Olej napędowy może zostać zanieczyszczony m.in. przez cząstki rdzy i brudu z dna zbiornika paliwa lub poprzez cząsteczki wody. Silniki Diesla są szczególnie "wrażliwe" na tego typu zanieczyszczenia, ponieważ wilgoć lub zanieczyszczenia w łatwy sposób mogą się dostać do układu paliwowego. A wtedy zachodzi ryzyko uszkodzenia wtryskiwaczy, pompy paliwa lub innego kosztownego mechanizmu.

Zobacz też: Aerodynamiczne wycieraczki - w czym płaskie wycieraczki są lepsze od klasycznych?

Dodatkowy filtr dla lepszego zabezpieczenia

REKLAMA

Firma Flashlube opracowała nowy filtr paliwa do silników Diesla, z prefiltrem 30 mikron. Urządzenie zaprojektowano, by zminimalizować ryzyko poważnego uszkodzenia silnika w przypadku, gdy zanieczyszczenia mogące uszkodzić układ wtryskowy "przejdą" przez oryginalny filtr pojazdu (4 mikrony), który jest stosowany w większości nowoczesnych silników Diesla.

Flashlube Diesel Filtr można zamontować w każdym nowoczesnym układzie wtrysku bezpośredniego Common Rail, jako pierwotny filtr do czyszczenia brudnego paliwa. Flashlube Diesel Filtr został skompletowany z Flashlube Common Rail Diesel Conditioner (50ml) by z większą efektywnością oczyścić, nasmarować i ochronić system common rail oraz wesprzeć dalszą bezawaryjną pracę i zmniejszyć koszty operacyjne.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

System pre-filtru powoduje, że wilgoć z paliwa  jest zbierana do miski spustowej z pleksiglasu. Oddzielona woda gromadzi się właśnie w tej misce dzięki temu nie wyrządza szkód.

Zobacz też: Pierwsza jazda Ford Mondeo 1.5 EcoBoost 160 KM

REKLAMA

Flashlube rozpoczął również rozwój dodatkowych zestawów montażowych towarzyszących filtrom, które obejmują uchwyty oraz wszelkie niezbędne śruby i nakrętki potrzebne do montażu urządzenia w pewnych typach silników, a także przewód wtryskowy zaprojektowany, aby wytrzymać długotrwałe korzystanie z wszystkich mieszanek paliwowych, w tym agresywnych mieszanek, takich jak biodiesel i etanol. Są one teraz dostępne dla coraz większej gamy pojazdów. Dostępne są również filtry zamienne i liczne części, w tym uszczelki, korki spustowe i czujnik wody w desce rozdzielczej, zaprojektowany aby migać na czerwono, gdy miska spustowa filtra jest już prawie napełniona.

Gwarancje większości największych producentów pojazdów nie oferują pokrycia szkód  wynikających z zanieczyszczonego paliwa, firmy ubezpieczeniowe wymagają odrębnych klauzul dlatego Flashlube Diesel Filtr to stosunkowo niedrogie rozwiązanie do potencjalnie katastrofalnej sytuacji.

Źródło: Materiały prasowe Don Kyatt Group

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA