REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Continental dostarcza technologię do silników

Continental dostarcza technologię do silników
Continental dostarcza technologię do silników
Continental

REKLAMA

REKLAMA

Continental, firma znana przede wszystkim z produkcji ogumienia, dostarcza zaawansowane technologie układów napędowych wykorzystywane do konstrukcji silników.

Continental dostarcza komponenty do silników

Aż 7 z 10 silników wyróżnionych w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Ward’s Best Engines zostało skonstruowanych z zastosowaniem technologii układów napędowych Continental. Firma dostarcza komponenty do zwycięskich silników już od dwudziestu lat!

REKLAMA

Wśród nagrodzonych w 2016 r. silników, do których Continental dostarcza rozwiązania, znalazły się silniki do pojazdów z napędem hybrydowym typu plug-in oraz do aut z napędem elektrycznym o rozszerzonym zasięgu. Tym samym firma pozostaje liderem w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w produkcji silników i układów przeniesienia napędu.

Zobacz też: Jak działa Ford Performance All Wheel Drive?

Ranking Ward’s 10 Best Engines

REKLAMA

Ranking Ward’s 10 Best Engines wyznacza wzorce pod względem mocy, momentu obrotowego silników, dopasowania technicznego do pojazdu, poziomu hałasu oraz zastosowania nowych technologii. Zostały one określone przez redaktorów „WardsAuto”, którzy oceniają kluczowe parametry silnika podczas eksploatacji. W tym roku do konkursu zgłoszono 31 aut z nowymi lub znacznie ulepszonymi silnikami.

To prestiżowe wyróżnienie jasno pokazuje czego konsumenci oczekują od swoich pojazdów. W Continental jesteśmy konsekwentni w dostarczaniu zaawansowanych technologii służących wzrostowi wydajności i bezpieczeństwa jazdy, pozwalających na ograniczenie poziomu zużycia paliwa. Gratuluję tegorocznym zwycięzcom, a szczególnie naszym klientom, którzy znaleźli się na liście laureatów. To prawdziwy zaszczyt, móc współpracować z takimi partnerami – komentuje Kregg Wiggins, Starszy Wiceprezes Działu Układów Napędowych Continental w regionie Ameryki Północnej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Jak długo należy rozgrzewać silnik?

Które nagrodzone silniki wykorzystują technologię Continental?

Wśród nagrodzonych silników wykorzystujących technologię Continental, znalazły się 6-cylindrowy silnik do BMW 340i o pojemności 3,0 l wyróżniony za naturalne, próżniowe wykrywanie nieszczelności (NVLD), czujnik ciśnienia wskaźnika oczyszczenia zbiornika i elektroniczne sterowanie przepustnicą (ETC) oraz silnik V-6 do Chevroleta Camaro/Cadillaca ATS o pojemności 3,6 l za sterownik silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny, czujnik temperatury płynu chłodzącego, przełącznik poziomu oleju i układ stabilizacji napięcia (Cadillac ATS). Ponadto, redaktorzy docenili również 4-cylindrowy silnik do Chevroleta Volt EREV (pojazd z napędem elektrycznym
o rozszerzonym zasięgu) o pojemności 1,5 l
za czujniki temperatury płynu chłodzącego i spalania stukowego, siłownik recyrkulacji spalin i moduł doprowadzania paliwa, a także silnik V-8 do Forda Shelby GT350 Mustang o pojemności 5,2 l, którego główne zalety, to sterownik silnika i czujniki spalania stukowego oraz temperatury i ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym. Wśród zwycięzców znalazły się także 4-cylindrowy silnik do Hyundai Sonata PHEV (pojazd z napędem hybrydowym plug-in) o pojemności 2,0 l, wyposażony w sterownik układu napędowego z bezpośrednim wtryskiem benzyny, wtryskiwacz elektromagnetyczny XL3.1 do bezpośredniego wtrysku benzyny pod ciśnieniem 200 barów oraz czujnik temperatury płynu chłodzącego i naturalnego próżniowego wykrywania nieszczelności (NVLD) oraz silnik V-6 do Nissana Maxima o pojemności 3,5 l za czujnik spalania stukowego. Ostatni z wyróżnionych, to turbodoładowany 4-cylindrowy silnik do Volvo XC90 o pojemności 2,0 l, który posiada przełącznik poziomu oleju, moduł doprowadzania paliwa oraz katalizator typu Close Coupled Substrate.

Nagrody Ward’s 10 Best Engines zostały wręczone w Detroit podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show.

Źródło: Continental

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA