REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - z dieslami mu do twarzy!

Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - z dieslami mu do twarzy!
Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - z dieslami mu do twarzy!
Audi
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Niemcy tworząc gamę silnikową Audi A4 B8 przyłożyli się! Stworzyli paletę składającą się z 22 motorów, przy czym 12 to diesle, a 10 benzyniaki. Moce wynoszą od 120 do 450 koni mechanicznych, a pojemności mają wartość od 1.8 do 4.2 litra. Oto oznaczenia silników Audi A4 B8.

Oznaczenia silników: Audi A4 B8 z dieslem:

  • 2.0 TDI - CAGC, CJCC - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 120 koni mechanicznych i momentem obrotowym 290 Nm, produkowany w latach 2008 - 2015
  • 2.0 TDI - CAGB, CSUB, CJCB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 136 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2009 - 2015
  • 2.0 TDI - CAGA, CMEA, CJCA, CMFA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 143 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2007 - 2013
  • 2.0 TDI - CJCD, CMFB, CSUA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 150 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2013 - 2015
  • 2.0 TDI - CAHB, CNHC, CGLD - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 2.0 TDI - CAHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.0 TDI - CGLC, CMGB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 177 koni mechanicznych i momentem obrotowym 380 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 2.0 TDI - CNHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2014 - 2015
  • 2.7 TDI - CAMA, CGKA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 3.0 TDI - CLAB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 204 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 3.0 TDI - CCLA, CAPA, CCWA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 240 koni mechanicznych i momentem obrotowym 500 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 3.0 TDI - CKVC, CDUC, CKVB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 245 koni mechanicznych i momentem obrotowym 500 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015

Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - lista benzyniaków:

  • 1.8 TFSI - CABA, CDHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1798 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 120 koni mechanicznych i momentem obrotowym 230 Nm, produkowany w latach 2008 - 2015
  • 1.8 TFSI - CABB, CDHB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1798 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 160 koni mechanicznych i momentem obrotowym 250 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 1.8 TFSI - CJEB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1798 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 2.0 TFSI - CDNB, CAEA, CFKA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 180 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2009 - 2015
  • 2.0 TFSI - CDNC, CAEB, CPMA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 211 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2008 - 2013
  • 2.0 TFSI - CNCD - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 224 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2013 - 2015
  • 3.0 TFSI - CMUA, CRED - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 2995 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 272 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2012 - 2015
  • 3.0 TFSI - CAKA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 2995 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 333 koni mechanicznych i momentem obrotowym 440 Nm, produkowany w latach 2008 - 2015
  • 3.2 FSI - CALA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 3197 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 265 koni mechanicznych i momentem obrotowym 330 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 4.2 FSI - CFSA - 8-cylindrowy, 32-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 450 koni mechanicznych i momentem obrotowym 430 Nm, produkowany w latach 2012 - 2015

REKLAMA

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pościg za kierowcą BMW. Zatrzymany posiada dożywotni zakaz kierowania wszelkimi pojazdami mechanicznymi

Tuż po północy (26.07) w Siedlcach doszło do pościgu za kierowcą BMW. Policjanci Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach prowadzili pościg za samochodem jadącym bez tablic rejestracyjnych. Kierowca pomimo poleceń policjantów nie reagował i podjął próbę ucieczki.

Potracił rowerzystę, który zaczepił się o dach auta, pojechał dalej

Do niecodziennego zdarzenia doszło na przedmieściach Walencji. Kierowca furgonetki potrącił rowerzystę, który następnie ugrzązł na dachu samochodu. Mężczyzna nie zatrzymał się, aby pomóc poszkodowanemu, uciekł z miejsca wypadku. Chwilę później został zatrzymany przez funkcjonariuszy hiszpańskiej żandarmerii (Guardia Civil).

Więcej płatnych dróg i autostrad? Rząd pracuje nad nowymi przepisami

W wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów pojawił się projekt rozporządzenia w sprawie dróg krajowych lub ich odcinków, na których pobiera się opłatę elektroniczną, oraz wysokości stawek opłaty elektronicznej. Chodzi o rozszerzenie sieci dróg płatnych.

Zmiany dotyczące obowiązkowej konfiskaty pojazdów nietrzeźwych kierowców najwcześniej po wakacjach

We wtorek, 23 lipca rząd miał zająć się przygotowanym przez resort sprawiedliwości projektem nowelizacji Kodeksu karnego, Kodeksu postępowania karnego oraz ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich. Chodzi o zmianę przepisów dotyczących konfiskaty aut prowadzonych przez nietrzeźwych kierowców.

REKLAMA

Czy samochód powypadkowy może być odpadem?

Jakie są przesłanki aby uznać, że jakiś przedmiot lub substancja jest odpadem? Co w przypadku importu elektrośmieci np. samochodów powypadkowych?

Od 1 lipca 2024 r. nowe zasady przywozu samochodów osobowych

Od 1 lipca 2024 r. obowiązują nowe zasady przywozu samochodów osobowych do Polski zarejestrowanych na Białorusi. Sprawdź, jakie warunki muszą spełniać pojazdy, które mogą wjeżdżać do Polski.  Chodzi o rozporządzenie Rady Unii Europejskiej dotyczące poszerzenia zakresu i katalogu podmiotów środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy.

Dwaj bracia zginęli w wypadku motocyklowym, nie mieli kasków

Do tragicznego wypadku doszło w Jemiołowie (woj, lubuskie). Dwaj bracia jechali motocyklem i uderzyli w zaparkowany samochód. Obaj mężczyźni nie żyją. Okoliczności bada policja i prokuratura. 

Parkując uszkodziła 10 samochodów

Pech, nieostrożność, a może nietrzeźwość? 41-letnia mieszkanka Olsztyna, usiłując zaparkować samochód na osiedlowej uliczce uszkodziła… 10 samochodów. Kobieta nie chciała przebadać się alkomatem.

REKLAMA

Czy w aucie trzeba mieć przy sobie dowód rejestracyjny?

Zostałeś zatrzymany do kontroli? Sprawdź, jakie dokumenty musisz przy sobie posiadać. Dowód rejestracyjny, prawo jazdy i aktualne ubezpieczenie OC są jednymi z najważniejszych dokumentów każdego kierowcy.

Badanie: 72 proc. przy zakupie używanego samochodu kieruje się jego ceną

Przy wyborze używanego auta, każdy kupujący bierze pod uwagę inne czynniki. Niezależnie od tego jaki model jest w centrum zainteresowania kupującego, i tak najczęściej branym czynnikiem przy wyborze auta jest jego cena. Model i marka samochodu schodzą na dalszy plan.

REKLAMA