REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - z dieslami mu do twarzy!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - z dieslami mu do twarzy!
Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - z dieslami mu do twarzy!
Audi
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Niemcy tworząc gamę silnikową Audi A4 B8 przyłożyli się! Stworzyli paletę składającą się z 22 motorów, przy czym 12 to diesle, a 10 benzyniaki. Moce wynoszą od 120 do 450 koni mechanicznych, a pojemności mają wartość od 1.8 do 4.2 litra. Oto oznaczenia silników Audi A4 B8.

Oznaczenia silników: Audi A4 B8 z dieslem:

  • 2.0 TDI - CAGC, CJCC - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 120 koni mechanicznych i momentem obrotowym 290 Nm, produkowany w latach 2008 - 2015
  • 2.0 TDI - CAGB, CSUB, CJCB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 136 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2009 - 2015
  • 2.0 TDI - CAGA, CMEA, CJCA, CMFA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 143 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2007 - 2013
  • 2.0 TDI - CJCD, CMFB, CSUA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 150 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2013 - 2015
  • 2.0 TDI - CAHB, CNHC, CGLD - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 163 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 2.0 TDI - CAHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.0 TDI - CGLC, CMGB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 177 koni mechanicznych i momentem obrotowym 380 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 2.0 TDI - CNHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2014 - 2015
  • 2.7 TDI - CAMA, CGKA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 3.0 TDI - CLAB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 204 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 3.0 TDI - CCLA, CAPA, CCWA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 240 koni mechanicznych i momentem obrotowym 500 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 3.0 TDI - CKVC, CDUC, CKVB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail i zbudowany w oparciu o architekturę V, dysponujący mocą 245 koni mechanicznych i momentem obrotowym 500 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015

Oznaczenia silników: Audi A4 B8 - lista benzyniaków:

  • 1.8 TFSI - CABA, CDHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1798 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 120 koni mechanicznych i momentem obrotowym 230 Nm, produkowany w latach 2008 - 2015
  • 1.8 TFSI - CABB, CDHB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1798 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 160 koni mechanicznych i momentem obrotowym 250 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 1.8 TFSI - CJEB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1798 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2011 - 2015
  • 2.0 TFSI - CDNB, CAEA, CFKA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 180 koni mechanicznych i momentem obrotowym 320 Nm, produkowany w latach 2009 - 2015
  • 2.0 TFSI - CDNC, CAEB, CPMA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 211 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2008 - 2013
  • 2.0 TFSI - CNCD - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni, dysponujący mocą 224 koni mechanicznych i momentem obrotowym 350 Nm, produkowany w latach 2013 - 2015
  • 3.0 TFSI - CMUA, CRED - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 2995 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 272 koni mechanicznych i momentem obrotowym 400 Nm, produkowany w latach 2012 - 2015
  • 3.0 TFSI - CAKA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 2995 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 333 koni mechanicznych i momentem obrotowym 440 Nm, produkowany w latach 2008 - 2015
  • 3.2 FSI - CALA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 3197 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 265 koni mechanicznych i momentem obrotowym 330 Nm, produkowany w latach 2007 - 2011
  • 4.2 FSI - CFSA - 8-cylindrowy, 32-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym opartym o wtrysk bezpośredni i oparty o architekturę V, dysponujący mocą 450 koni mechanicznych i momentem obrotowym 430 Nm, produkowany w latach 2012 - 2015

REKLAMA

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Turysto, płać i nie narzekaj! Urzędnik parkuje za darmo, Ty sponsorujesz – nawet w weekendy!

Czy właśnie staliśmy się świadkami kolejnego skoku na kieszeń zmotoryzowanych Polaków? Sejm w błyskawicznym tempie przegłosował zmiany w Ustawie o drogach publicznych, otwierając samorządom drogę do tworzenia śródmiejskich stref płatnego parkowania nawet w małych miejscowościach.

Weekendowy zlot fanów motoryzacji zakończył się interwencjami policji – funkcjonariusze odnotowali ponad 100 wykroczeń

Policjanci mieli ręce pełne roboty. Skontrolowanie fanów na zlocie motoryzacyjnym w Olsztynie w wielu przypadkach skończyło się zatrzymaniem praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i wlepieniem mandatów. Ponadto uczestnicy chcieli zorganizować nielegalny wyścig.

KGP: 110 856 interwencji, 350 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 856 interwencji. Byli wzywani do 350 wypadków drogowych.

Ubezpieczenie OC dla młodego kierowcy 4 razy droższe niż dla seniora. Jest na to pewien sprawdzony sposób

Młodzi kierowcy muszą więcej płacić za OC. W I kwartale 2025 roku średnia cena OC dla 19-latka wyniosła aż 2 619 zł, podczas gdy 61-latek zapłacił za to samo ubezpieczenie zaledwie 578 zł. To prawie czterokrotna różnica! Jak pokazuje najnowsze badanie Rankomat.pl, ponad połowa Polaków (55%) uważa, że młodzi kierowcy płacą za dużo. Tylko 23% badanych uznaje taką politykę firm ubezpieczeniowych za uzasadnioną. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na tańsze OC dla młodych kierowców jest rejestracja pojazdu wraz z osobą posiadającą wypracowane zniżki, np. z rodzicem.

REKLAMA

Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego samochodu? [Porady eksperta]

Zakup samochodu to poważna decyzja finansowa, wymagająca dokładnej analizy dostępnych opcji. Polacy chętnie wybierają auta z drugiej ręki – w bazie CARFAX, liczącej 23 mln używanych samochodów w Polsce, pojazdy pozostające własnością pierwszego właściciela stanowią 16 proc. Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie używanego samochodu?

Kładki dla zwierząt – zielona moda czy tykająca bomba nad głowami kierowców?

Kładki dla zwierząt to ważny krok w kierunku ekologii i już obowiązkowy element infrastruktury. Ale, gdy nikt się nimi odpowiednio nie zajmie, mogą stanowić zagrożenie dla kierowców. Dlaczego? Jak to zmienić?

Ceny benzyny 95 spadną poniżej 6 zł za litr [Prognozy]

Gwałtowna obniżka cen ropy najprawdopodobniej przełoży się w przyszłym tygodniu na spadek cen benzyny 95 poniżej 6 zł za litr i diesla z ceną w okolicach 6 zł.

W Łodzi zrobią porządek z hulajnogami

Łódź chce zapanować nad hulajnogami. Źle zaparkowane, leżące na chodniku jednoślady utrudniają przejście pieszym, więc włodarze chcą uporządkować ich zwrot. Do końca maja w Śródmieściu powstanie 313 miejsc do parkowania hulajnóg - ich działania dopilnują operatorzy.

REKLAMA

Amerykańskie cła odbiją się na polskim przemyśle motoryzacyjnym

Jak to możliwe skoro w Polsce nie produkuje się samochodów, które trafiają na amerykański rynek? Ale wartość wytwarzanych w Polsce komponentów montowanych w tych pojazdach szacowana jest nawet na 350 mln euro rocznie. O tym, co nas czeka w branży w rozmowie z PAP mówi prezes PZPM, Jakub Faryś.

Jazda na rowerze staje się ulubionym sportem Polaków

Jazda na rowerze z każdym rokiem zyskuje na popularności. Kolarstwo uchodzi za ulubioną aktywność fizyczną Polaków. Rodacy nie zadowalają się już zwykłym "góralem". Ci, którzy planują w najbliższym czasie zaopatrzyć się w dwa kołka kupują kolejny rower albo wymieniają na lepszy.

REKLAMA