REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Reklama na samochodzie - korzyści dla floty

reklama auto folia
reklama auto folia
FlotisMobile.pl

REKLAMA

REKLAMA

Profesjonalnie oklejone folią auto może na siebie zarabiać. Jeśli zamiast interesującego koloru przyozdobione zostanie reklamą firmy będzie ją promowało nawet stojąc w korku. Oto kila porad dotyczących oklejania aut folią reklamową.

Reklama jako lifting nadwozia?

Samochody służbowe nie muszą spełniać wyłącznie funkcji logistycznych. Mogą pełnić rolę narzędzia do kształtowania wizerunku firmy, na dodatek czyniąc to wyjątkowo skutecznie. Będąc stale w ruchu, nieprzerwanie eksplorując nowe miejsca mogą być nośnikiem reklamy o nieograniczonym wręcz potencjale docierania do odbiorców. Warto również zwrócić uwagę na to, że oklejanie aut folią jest pomocne w celu odmłodzenia floty będącej na wyposażeniu firmy. Oznaki wyeksploatowania samochodów negatywnie wpływają na jej postrzegania przez potencjalnych klientów. Zarysowania i otarcia lakieru na karoserii czy wyblakła jego barwa psują nieco wizerunek przedsiębiorstwa. Dzięki folii te drobne mankamenty można skutecznie ukryć.

REKLAMA

REKLAMA

Reklama na samochodzie - dobry projekt to podstawa

Coraz bardziej popularny car wrapping uchodzi obecnie za jedną z najtańszych i najbardziej skutecznych narzędzi reklamowych. Okleić można wszystkie elementy nadwozia – wraz z dachem, osłonami lusterek oraz zderzakami. Na rynkach zachodnioeuropejskich od dawna jest on uznawany za pewien rodzaj sztuki, a Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych mają miejsce już także w Polsce. Dla firm – zarówno tych z liczną flotą, jak i posiadających jedynie kilka aut – oznacza to duże pole manewru w komunikacji reklamowej. Pojazdy flotowe stają się nieodłącznym elementem identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Przed specjalistami w zakresie oklejania pojazdów nic nie stoi na przeszkodzie, by niemal każdy ich centymetr zaaranżować jako powierzchnię reklamową. Jak zrobić to tak, by nie popaść w przesadę i nie sięgnąć granic kiczu? Wymogi estetyczne w zdobieniu samochodów nie odbiegają od ogólnych norm. Wygląd może zniewalać, niebanalna oprawa może robić wrażenie, oryginalne akcenty mogą przyciągać wzrok. Ale to schludność, elegancja i umiar wyznaczają styl.

Zobacz też: Oklejanie aut folią - porady

REKLAMA

Folia na samochodzie a myjnia

Nawet najciekawszy design nie odwróci uwagi od tego, że auto przez długi czas nie odwiedzało myjni. Brudny, zabłocony pojazd, choćby najlepiej obrandowany, nie będzie dla firmy dobrą wizytówką. Kierowcy sami powinni poczuwać się do utrzymania auta w czystości i regularnie doprowadzać je do porządku. Fleet manager również ma na to wpływ, regulując te kwestie w polityce flotowej. Może on wyznaczyć np. liczbę obowiązkowych wizyt w myjni w ciągu danego okresu. Wywiązywanie się przez kierowców z tego typu zadań łatwo weryfikować z pomocą monitoringu. – Systemy monitorujące służą nie tylko do bieżącego podglądu pozycji kierowców na mapie. Archiwizują one przejazdy i zapisują dane o miejscach postojów. Dzięki temu łatwo sprawdzić, czy kierowca odwiedził w danym terminie wyznaczone miejsca – mówi Dawid Nowicki z formy Neptis S.A., producenta FlotisMobile. Koszty myjni z reguły są pokrywane przez firmę, a przy opłatach można korzystać z kart paliwowych. W niektórych przypadkach jednak, jeśli z auta firmowego pracownik może korzystać prywatnie, zachowanie czystości leży zupełnie w jego zakresie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Reklama na samochodzie - opłaca się?

Jakkolwiek by oceniać wykorzystanie floty do celów reklamowych, nie da się zaprzeczyć, że spośród wszystkich form komunikacji samochód jest formą najbardziej mobilną. Czy przez to najbardziej skuteczną i rzeczywiście tanią? Analizując jej koszty, warto mieć na uwadze, że za taką reklamę płacimy tylko raz, przy jej kreowaniu – za projekt graficzny i oklejenie aut. Ciąg dalszy jest  w zasadzie darmowy. Reklama, krótko mówiąc, rozprzestrzenia się sama – przy każdej okazji, gdy służbowe auto wyrusza w teren. Nie ma tu opłaty za wydruk ani za dystrybucję, emisję czy publikację w mediach, zamieszczenie na billboardzie czy wyświetlanie jej w sieci. Nie trzeba szukać dróg jej przekazu i specjalnie za nie płacić -  to te same drogi, które i tak na co dzień pokonują flotowcy.

Źródło: materiały prasowe FlotisMobile.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
KGP: 109 588 interwencji, 367 wypadków drogowych, 20 ofiar śmiertelnych [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 109 588 interwencji. Byli wzywani do 367 wypadków drogowych.

Pomarańczowe koperty zaskoczyły kierowców. Kto może na nich parkować, a kto dostanie 300 zł mandatu?

W Polsce pojawił się nowy rodzaj oznakowania parkingów, to pomarańczowe koperty. W pierwszych dniach ich funkcjonowania kierowcy masowo pytali, co właściwie oznaczają, dla kogo są przeznaczone i czy można zostawić na nich auto bez ryzyka mandatu. Okazuje się, że parkowanie na nich nie jest dla wszystkich, a zasady są wyjątkowo rygorystyczne. Miejsce może zająć tylko wąska grupa kierowców, a pozostali ryzykują mandatem nawet do 300 zł. Gdzie dokładnie się pojawiły i kogo obowiązują?

Dlaczego ta data w kalendarzu jest dla kierowców ważniejsza niż myślisz? Twój samochód będzie wdzięczny, jak o tym nie zapomnisz

Pewnego zimnego poranka, gdy szyby pokrywa szron, a oddech zamienia się w chmurę pary, siadasz za kierownicą. Przekręcasz kluczyk w stacyjce i z wstrzymanym oddechem słuchasz, jak silnik próbuje ożyć. Czasem odpala za pierwszym razem. Innym razem krztusi się, marudzi, a w najgorszym scenariuszu w ogóle nie daje znaku życia. Winisz wtedy akumulator. A co, jeśli powodem twoich kłopotów jest coś zupełnie innego? Co, jeśli klucz do tej zagadki tkwi w tym, co zalewasz do baku, a wszystko zmienia się w Polsce w dwóch datach: 1 i 16 listopada? To dni, w których na stacjach paliw po cichu dochodzi do zmiany, która decyduje o komforcie i bezawaryjności twojej podróży.

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony. Kalkulacja opłat

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony mogą wynosić miesięcznie nawet 10 tys. zł. Co przewoźnik może z tym zrobić? Kalkulacja opłat jest niezbędna.

REKLAMA

Rejestracja pojazdu online od 2027 roku. Nowe przepisy uproszczą formalności i zwiększą bezpieczeństwo kierowców

Od 2027 r. rejestracja pojazdu w Polsce przejdzie największą zmianę od lat. Nowe przepisy pozwolą złożyć wniosek całkowicie online, bez papierowych dokumentów i bez wizyty w urzędzie. Kierowcy szybciej zarejestrują samochód, a organy rejestrujące zyskają dostęp do danych pojazdów z innych krajów UE dzięki systemowi AVI. Mniej formalności, większe bezpieczeństwo i koniec niepotrzebnych obowiązków przy rejestracji aut sprowadzonych z zagranicy.

Weto Nawrockiego w sprawie zmian w Prawie o ruchu drogowym. Przewoźnicy bez cyfrowych zezwoleń EKMT. Miały wejść w styczniu 2026 r.

Kolejne weta Prezydenta RP Karola Nawrockiego dotykają polskich przewoźników. Nie będzie cyfrowych zezwoleń EKMT od stycznia 2026 r., na które tak czekali. Spada konkurencyjność polskich przewoźników drogowych na arenie międzynarodowej.

KGP: 106 240 interwencji, 349 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 240 interwencji. Byli wzywani do 349 wypadków drogowych.

Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S? Opady śniegu wkrótce, to już czas na zmianę

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że zaraz ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

REKLAMA

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

Sezonowe OC dla motocykli i kamperów? Sejmowa Komisja prosi rząd o analizę. Co to oznacza dla kierowców w 2026 r.

Sejmowa Komisja do Spraw Petycji po rozpatrzeniu obywatelskiej petycji przyjęła Dezyderat nr 173, w którym zwraca się do Prezesa Rady Ministrów o kompleksową analizę wprowadzenia czasowego (sezonowego) ubezpieczenia OC dla pojazdów używanych tylko przez część roku, takich jak motocykle, kampery czy kabriolety. To pierwszy formalny krok mogący otworzyć debatę nad zmianą zasad ciągłości OC stosowanych dziś w Polsce. Może to oznaczać poważne oszczędności dla posiadaczy pojazdów podlegających obowiązkowi ubezpieczenia OC.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA