REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rowerzyści w Warszawie zyskali 10 stacji serwisowych

Mapa stacji rowerowych Pernod Ricard Polska w Warszawie.
Mapa stacji rowerowych Pernod Ricard Polska w Warszawie.
Pernod Ricard Polska

REKLAMA

REKLAMA

22 maja, w ramach akcji "Piłem NIE Jadę!", propagującej odpowiedzialne picie alkoholu, 250 pracowników Pernod Ricard Polska przejechało ulicami Warszawy. W tym samym czasie firma przy współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy udostępniła rowerzystom 10 stacji serwisowych rozlokowanych na terenie miasta.

„Tego typu inicjatywy, jak ta dzisiaj, Grupa Pernod Ricard prowadzi na całym świecie – to nasz Responsib’ALL DAY – dzień społecznej odpowiedzialności biznesu. Dziś towarzyszy nam w Warszawie Pierre Pringuet, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający Pernod Ricard, aby pokazać swoje osobiste poparcie dla realizowanych w Polsce działań. Dzisiejsze wydarzenie to okazja, przy której jako pracownicy firmy alkoholowej pokazujemy wspólnie jak ważna jest odpowiedzialność – za siebie i innych. Alkohol to przyjemność, ale jego nadmierna konsumpcja może być niebezpieczna. Informujemy o tym już po raz czwarty, tym razem jednak akcja „Piłem – NIE Jadę” po raz pierwszy skierowana jest także do rowerzystów” – powiedział Guillaume Girard-Reydet, Prezes Zarządu, Wyborowa S.A./ Pernod Ricard Polska.

REKLAMA

Zobacz też: Dziecko na rowerze – przepisy i zasady

Miłośnicy dwóch kółek stanowią bardzo liczną grupę, dlatego władze miasta modernizują i rozbudowują infrastrukturę w sposób dla nich przyjazny. W tegorocznej odsłonie akcji „Piłem – NIE Jadę!” blisko 400 pracowników Pernod Ricard w Warszawie i Zielonej Górze wsiadło na rowery, zamanifestować swoje zaangażowanie oraz poparcie dla promowania odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu wśród rowerzystów. Postawiliśmy sobie za cel propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji wśród właśnie tej grupy widząc jak staje się ważna i liczna. We współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy ufundowaliśmy warszawskim rowerzystom 10 stacji serwisowych w miejscach o największym natężeniu rowerowego ruchu, które pojawią się na stołecznych ulicach do końca maja. Akcja ma swoją odsłonę również w Zielonej Górze, gdzie na terenie miasta staną 3 podobne stacje serwisowe – powiedziała Katarzyna Groszek, Communication Manager, Pernod Ricard Polska.

Zobacz też: "Piłem - NIE jadę" - czyli stop pijanym rowerzystom

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Tak jak cieszy mnie rosnąca liczba rowerzystów na warszawskich drogach, każdy dodatkowy kilometr otwartych dróg rowerowych, tak samo jestem zadowolony z faktu, że coraz większą uwagę przykładamy do bezpieczeństwa. Bezpieczna jazda na rowerze to taka, w której korzystamy ze sprawdzonego sprzętu, kasku, ale również jeździmy zgodnie z przepisami ruchu drogowego i troszcząc się o innych. Jazda po spożyciu alkoholu jest zdecydowanie zaprzeczeniem tej definicji, dlatego właśnie hasło kampanii „Piłem – NIE Jadę” stało się jednym z elementów ufundowanych przez Pernod Ricard w Polsce stacji serwisowych. Jestem przekonany, że ta inicjatywa przyczyni się do szerzenia idei odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – a w końcu o to nam wszystkim chodzi – podkreśla Łukasz Puchalski, Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej.

Chcesz wiedzieć więcej, zapisz się na nasz newsletter

LOKALIZACJE ROWEROWYCH STACJI SERWISOWYCH W WARSZAWIE:

1. Róg Emilii Plater i Al. Jerozolimskich - przy wejściu do przejścia podziemnego
2. Plac Politechniki
3. Hala Marymoncka
4. Szkoła Główna Handlowa
5. Ulica Marszałkowska przy Sienkiewicza
6. Ulica Królewska
7. Ulica Wawelska 56
8. Senatorska 27
9. Ulica Żelazna przed siedzibą ZTM
10. Ulica Dobra przed BUW

Źródło: Pernod Ricard Polska

Wizualizacja stacji rowerowej Pernod Ricard Polska w Warszawie.
Pernod Ricard Polska
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA