Premiera nowego Hyundai-a i30
REKLAMA
REKLAMA
Duży rozstaw osi, dynamiczne nadkola, elegancko poprowadzone wklęsłe i wypukłe powierzchnie, zaakcentowane charakterystycznymi liniami bocznymi, podkreślają sportową sylwetkę i30 z wielowahaczowym zawieszeniem. Auto zostało wyposażone w sportowe fotele przednie z podparciami bocznymi i regulacją wysokości oraz w głęboko wyprofilowane siedzenia tylne.
REKLAMA
Zobacz też: Hyundai dołączy do ACEA w styczniu 2012
Elementami bezpieczeństwa Hyundai-a i30 są sztywna klatka nadwozia, potrójne struktury przenoszące siły uderzenia oraz strefy absorbujące energię powstałą podczas zderzenia. Dodatkowo, we wnętrzu pojazdu zastosowano 6 poduszek powietrznych, strategiczne wzmocnienia oraz aktywne zagłówki, które chronią przed urazami głowy i kręgosłupa spowodowanymi szarpnięciem podczas zderzenia. Aktywne bezpieczeństwo zapewnia bardzo precyzyjne prowadzenie samochodu, zaawansowany, 4-kanałowy układ ABS działający na wszystkie cztery koła oraz system stabilizacji toru jazdy ESP. Elektroniczne czujniki stale monitorują tor ruchu samochodu, a w momencie, gdy pojazd zboczy z obranego przez kierowcę kursu, system odpowiednio dostosuje siłę hamowania i moc silnika, minimalizując ryzyko poślizgu.
Zobacz też: Nowy sedan Hyundaia
Nowy Hyundai i30 jest w całości owocem prac inżynierów z Centrum Projektowego Hyundai Motor Europe w niemieckim Rüsselsheim. Technicznie i konstrukcyjnie model i30 jest powiązany z Kią Cee’d – powstał na tej samej platformie podłogowej.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.