Serwis Premio w Olsztynie najlepszym serwisem w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
Akcja International Service Check objęła po trzy punkty z 15 sieci warsztatów samochodowych, w sumie 45 serwisów na terenie całego kraju. Analizowano jakość obsługi klienta zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią. Oceniano również wygląd warsztatu oraz kompetencje personelu. Zadaniem ankieterów było telefoniczne umówienie wizyty, sprawdzenie porządku w warsztacie podczas usługi oraz ocenienie całego procesu obsługi klienta. Na podstawie tych ocen przygotowywano końcowy raport. W tym rankingu Serwis Premio Falco z Olsztyna uzyskał aż 92,4 % pozytywnych opinii i znalazł się w gronie serwisów oferujących najwyższy poziom obsługi klienta w Polsce.
REKLAMA
Zobacz też: Regularna kontrola i serwis układu hamulcowego
„Wszystkie z elementów, na których skupiało się badanie, są kluczowe dla serwisów działających w ramach sieci fast-fit Premio. Dostrzegamy rosnące potrzeby klientów w zakresie obsługi, dlatego też stawiamy znak równości między kontaktem personalnym z klientem a jakością pracy mechaników. Tylko łącząc najwyższy poziom obsługi na każdym z etapów naszej pracy możemy osiągać sukcesy" - powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor dywizji rozwoju sprzedaży detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Zobacz też: Gwarancja i nieautoryzowany serwis: jak nie stracić gwarancji producenta?
Premio to obecnie sieć 106 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA