Skoda Octavia Scout 2014: kombi w teren!
REKLAMA
REKLAMA
Skoda Octavia Scout 2014: nadwozie
Nowa ŠKODA Octavia Scout bazuje na modelu Octavia Combi i wyróżnia się wyglądem charakterystycznym dla modeli z serii Scout. Zarówno przedni, jak i tylny zderzak wykonane z czarnego materiału ochronnego, wykończonego srebrnymi detalami podkreślającymi terenowy charakter auta.
REKLAMA
Zobacz też: Audi S1 i S1 Sportback: legenda powraca?
Skoda Octavia Scout 2014: detale
Z przodu dominuje wyrazisty wlot powietrza oraz obudowy świateł przeciwmgłowych. Progi, nadkola oraz dolne partie drzwi również wykończone są czarnym tworzywem. Prześwit Octavii Scout jest o 33 mm większy niż w Octavii Combi, a 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich stanowią wyposażenie standardowe. Wnętrze wyróżnia się trójramienną, wielofunkcyjną, skórzaną kierownicą oraz unikatowymi dla Octavii Scout elementami wykończenia.
Układ 4x4 wykorzystuje sprzęgło Haldex piątej generacji, który w połączeniu z innymi, innowacyjnymi technologiami sprawia, że jest to najlepsza Octavia Scout w historii. Siła pociągowa wzrosła o 25% i wynosi teraz nawet 2 tony. Co więcej, możliwość ruszania w trudnych warunkach oraz zdolności pokonywania wzniesień również się poprawiły, a dzięki zwiększonym kątom natarcia i zejścia nowa Octavia Scout jeszcze lepiej radzi sobie w ciężkim, wymagającym terenie. Pod maską auta może pracować jeden z dwóch silników wysokoprężnych lub benzynowy – są one średnio o 20% oszczędniejsze niż w poprzedniej wersji.
Źródło: materiały prasowe Skoda
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.