BMW X3 po liftingu - zakres zmian
REKLAMA
REKLAMA
BMW X3 lifting: nadwozie
BMW X3 przeszło modernizację. Wersja po tzw. liftingu z zewnątrz wyróżnia się nowymi podwójnymi reflektorami głównymi (na życzenie w technologii LED), wyraźnie podkreślonym grillowi (tzw. „nerkom”), nowymi zderzakami z przodu i z tyłu oraz lusterkami bocznymi ze zintegrowanymi kierunkowskazami. Pojawiły się także inne wzory felg aluminiowych, nowa paleta lakierów nadwozia czy inne obicia. Jako opcję można zamówić pakiet xLine, który podkreśla jeszcze bardziej potężny wygląd auta. Wzorem rozwiązań spotykanych w niższej klasie SUV-ów, pojawił się system bezdotykowego otwierania tylnej klapy.
REKLAMA
Zobacz też: Nowe BMW serii 2: opis modelu
BMW X3 lifting: 2.0 TwinPower Turbo 190 KM
Wśród silników dostępnych w nowy BMW X3 jako nowość zadebiutował motor 2.0 TwinPower Turbo o mocy 190 KM (zamiast 184 KM) i zużyciu paliwa miasto/trasa/średnie na poziomie 5,8-5,4*/5,1-4,8*/5,4-5,0* l/100 km (* na opcjonalnym ogumieniu o obniżonych oporach toczenia na 17-calowych kołach aluminiowych wzoru „Streamline” Styling 306).
Pozostałe odmiany silnikowe to wysokoprężne X3 sDrive18d (150KM), X3 xDrive30d (258 KM), X3 xDrive35d (313 KM) oraz benzynowe X3 xDrive28i (245 KM), xDrive35i (306 KM).
Zobacz też: BMW M3/M4 - kolejna porcja informacji
BMW X3 lifting: wyposażenie
Co się tyczy wyposażenia nowego BMW X3 to kierowca docenić powinien sterownik iDrive zintegrowany z gładzikiem (touch pad na wierzchu pokrętła), który pozwala wprowadzać w najłatwiejszy sposób litery i cyfry za pomocą palca, asystent parkowania, pełnokolorowy wyświetlacz przezierny Head-Up Display, nieoślepiający system głównych lamp dalekosiężnych oraz Driver Assistent Plus, obejmujący m.in. ostrzeżenie o niezamierzonym opuszczeniu pasa, aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go oraz ochroną pieszych.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.