REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Volkswagen oszalał. Debiut T-Roca... cabriolet za rogiem!

Volkswagen T-Roc Cabriolet
Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Niezwykle popularny crossover niemieckie marki stracił właśnie dach! Volkswagen T-Roc Cabriolet nie dość, że zostanie oficjalnie pokazany, to jeszcze trafi do sprzedaży!

Zdaniem większości kierowców gamą Volkswagena rządzi sztampa. Pogląd ten choć w części prawdziwy, jest też jednocześnie nieco krzywdzący. W końcu Niemcy mieli w swojej historii modele, które wyrywały się z utartych schematów. Przykład? Wystarczy spojrzeć na ostatnie kilka lat i samochody takie jak Beetle, California czy chociażby Up! GTI. Teraz do stawki dołączy kolejny model. Podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie Niemcy zaprezentują produkcyjną wersję Volkswagena T-Roc Cabriolet.

REKLAMA

Jak powstał T-Roc Cabriolet? Inżynierowie nie ograniczyli się wyłącznie do obcięcia metalowego dachu i zastąpienia go kawałkiem brezentu. Prace konstrukcyjne były dużo bardziej gruntowne. Na dobry początek zwiększyli rozstaw osi o 37 mm. W ten sposób długość nadwozia wzrosła o 34 mm. Kolejnym etapem stało się wzmocnienie dolnej części karoserii - tak, aby pojazd zachował właściwą sztywność na drodze.

Volkswagen T-Roc Cabriolet - dwa silniki i napęd na przód

REKLAMA

Według deklaracji Niemców pozbawienie Volkswagena T-Roc Cabriolet dachu potrwa jakieś 9 sekund. Proces można zainicjować podczas jazdy z prędkością dochodzącą do 30 km/h. Model będzie oferowany z dwoma silnikami. Mowa o jednostce 1.0 TSI 115 KM i 1.5 TSI 150 KM. Pierwsza będzie standardowo oferowana ze skrzynią manualną. W przypadku drugiej bazę ma stanowić 7-biegowy automat DSG. Napęd w T-Rocu Cabriolet ma być przekazywany wyłącznie na przednie koła.

Pójście w stronę SUV-a z otwieranym dachem z całą pewnością stanowi zejście z utartych szlaków. Na rynku motoryzacyjnym były już jednak podobne projekty. I żeby się o tym przekonać, wystarczy przypomnieć sobie m.in. Range Rovera Evoque Cabrio czy Nissana Murano Cabrio. Czy spotkał je rynkowy sukces? Niestety nie. Jak zatem będzie w przypadku Volkswagena? To pokaże tylko czas i... wyniki sprzedaży. A na te trzeba będzie poczekać pewnie do przyszłego roku. T-Roc Cabriolet nie pojawi się bowiem w salonach wcześniej niż w roku 2020.

Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen
Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen
Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen
Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen
Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen
Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen
Volkswagen T-Roc Cabriolet
Materiały prasowe Volkswagen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    Przypomnij sobie o tym pokrętle. Na zapominalskich już czeka patrol i mandat

    Motoryzacja XXI wieku oznacza elektroniczną wygodę. Bo np. samochód automatycznie włącza światła. Tyle że automat nie zawsze działa prawidłowo. Kierowca powinien kontrolować jego zachowania. W przeciwnym razie to on dostanie mandat.

    392 zł zamiast dotychczasowych 98 zł? Kierowców może czekać bolesna podwyżka

    Po raz kolejny wraca temat podwyżek cen przeglądów technicznych w Polsce. Tym razem interweniują senatorowie. Ile mógłby kosztować przegląd w 2024 r.? 392 zł zamiast 98 zł w przypadku osobówki i 644 zł zamiast 161 zł w przypadku osobówki z LPG.

    Pogoda się poprawiła? A więc... nie myj samochodu. Przynajmniej nie w pełnym słońcu

    Słoneczna pogoda to idealny moment na mycie samochodu? Właśnie, że nie. Rozgrzany lakier "nie przepada" za polewaniem zimną wodą. A to dopiero początek długiej listy problemów. O czym jeszcze musi pamiętać kierowca?

    REKLAMA

    Transport do Wielkiej Brytanii stał się ogromnym wyzwaniem. Po brexicie pojawił się szereg nowych procedur

    Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej sprawiło, że branża transportowa działająca na tej trasie stanęła przed nowymi wyzwaniami. A procedury celne oraz wzmożenie kontroli granicznych to dopiero początek listy.

    W Polsce będą prześwietlać... drogi. GDDKiA chce sprawdzać stan nawierzchni i koleiny profilografami laserowymi

    Pod koniec kwietnia na polskich drogach pojawią się dziwnie wyglądające vany. Te nie będą jednak kolejną formą pułapki założonej na kierowców popełniających wykroczenia. One będą sprawdzać stan nawierzchni po zimie. A właściwie to badać sposób prowadzenia takich kontroli.

    Kara za radio w samochodzie? Rekordzista zapłacił w tym roku 187 tys. zł. To nie żart!

    187 tys. zł. Dokładnie tyle wynosi rekordowa kara za brak abonamentu RTV, która właśnie została ściągnięta w Polsce. Na kierowców padł zatem blady strach. Tylko czy taka kwota jest w ogóle możliwa w przypadku samochodu? Niestety po części tak...

    Opel Frontera 2024. To będzie crossover, a nie SUV. Niemiecka legenda schodzi o segment niżej

    Po 20. latach na rynek powróci Opel Frontera. Nowy model nie powróci jednak do segmentu D. "Spadnie" do klasy pojazdów o oczko niższej. Czy to oznacza degradację modelu? Zdaniem Niemców daje raczej nowe możliwości.

    REKLAMA

    Droższe OC za punkty karne. Ubezpieczyciele coraz chętniej pytają o wykroczenia kierowców

    W 2023 r. ubezpieczyciele podczas kalkulowania składek OC aż 283 mln razy pytali UFG o wykroczenia i uprawnienia kierowców. To oznacza, że hasło droższe OC za punkty karne wcale nie jest hasłem pustym. Zachowania kierowców już dziś mają wpływ na wysokość składki.

    Podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Wpadł na przekroczeniu prędkości. Teraz grozi mu więzienie i 8,5 tys. zł kary za brak OC

    50-latek podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Chciał bowiem "przyprowadzić Opla od mechanika po wykonanej naprawie". Teraz jego sprawa trafi do sądu. Nowe przepisy sprawiają, że grozi mu do 5 lat więzienia. A to jeszcze nie koniec kar dla kierowcy.

    REKLAMA