Toyota Avensis po liftingu
REKLAMA
REKLAMA
Zmiany auta dotyczą zarówno odmiany kombi jak i sedan. Avensis po liftingu wyróżnia się przede wszystkim zmienionymi przednimi i tylnymi lampami, wyposażonymi w diody LED.
REKLAMA
Zobacz też: Znamy ceny nowego Lexusa GS
We wnętrzu auta pojawiły się nowe materiały, bardziej miękkie w dotyku. Tapicerka z bogatszej odmiany Sol stała się wyposażeniem standardowym już od bazowej odmiany Luna. Wyższe wersje oferują stosowaną do tej pory tylko w modelu RAV4 alcantarę ze skórą a najlepiej wyposażona odmiana Prestige, pozwala na wybór skóry w jednej z trzech wersji kolorystycznych. Avensis został także lepiej wyciszony za sprawą zastosowania nowej maty tłumiącej, oddzielającej kabinę pasażerską od komory silnikowej.
Avensis po liftingu charakteryzuje się także twardszym zawieszeniem za sprawą zmian w podwoziu auta, oraz bardziej bezpośrednim układem kierowniczym.
Zobacz też: Porsche 911 GT3 tylko ze skrzynią automatyczną PDK?
Auto oferowane jest z trzema silnikami benzynowymi (1,6l 132KM, 1,8l 147KM, 2,0l 152KM) oraz dwoma jednostkami wysokoprężnymi D-4D (2,0l 124KM) oraz D-CAT(2,2l 140KM lub 177KM). Zmiany w jednostkach wg producenta mają charakter kosmetyczny i dotyczą przede wszystkim poprawy przebiegu momentu obrotowego. Auto oferowane będzie nadal z jedną z trzech skrzyń biegów: 6-stopniową manualną przekładnią, 6-biegowym automatem lub skrzynią typu CVT.
Zobacz też: Opel Insignia w wersji Cross
Najtańszy Avensis po liftingu kosztuje prawie 83 tys.zł.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.